کد خبر : 1896915 | 01 فروردين 1402 ساعت 16:42 | 29.4K بازدید | 22 دیدگاه

بازگشت اسطوره: رائول می‌خواهد به برنابئو برگردد

رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، آماده است تا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند.

بازگشت اسطوره: رائول می‌خواهد به برنابئو برگردد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید از شرایط این تیم راضی نیستند و قص دارد در پایان فصل به همکاری با کارلو آنچلوتی پایان دهند. 

شکست در دیدار برگشت لالیگا برابر بارسلونا که فاصله دو تیم در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را به 12 امتیاز رساند باعث شد که میزان نارضایتی مدیران این باشگاه بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

گزینه‌های بسیاری به عنوان جانشینان احتمالی آنچلوتی در چند روز اخیر مطرح شده که نام مربیان بزرگی مانند توماس توخل و مائوریتسیو پوچتینو هم در بین آنها به چشم می‌خورد اما شاید گزینه رئال برای هواداران این تیم بسیار آشناتر و خوشایندتر باشد. 

رادیو مارکا مدعی شده که رائول گونزالس آماده است تا خاطرات خوب سال‌های نه چندان دور حضورش در ترکیب رئال مادرید را این بار با نشستن روی نیمکت این تیم زنده کند.  

1598680

او در حال حاضر هدایت تیم دوم رئال مادرید را برعهده دارد و عملکرد بسیار خوبی را هم در این تیم به نمایش گذاشته و همین موضوع توجه مدیران این باشگاه را برای انتخاب او جلب کرده است. 
پیش از این گفته می‌شد که باشگاه لیدز یونایتد بعد از اخراج جسی مارش به این ستاره سابق اسپانیا پیشنهاد  همکاری داده بود اما او این پیشنهاد را رد کرد، چرا که امیدوار بود بتواند روی نیمکت تیم اول رئال حضور پیدا کند و به آرزوی دیرینه‌اش برسد. 
هواداران رئال هم از انتخاب رائول به عنوان سرمربی جدید تیم محبوب‌شان استقبال خواهند کرد و این کار مدیران این باشگاه را راحت‌تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها