کد خبر : 1785665 | 23 مهر 1400 ساعت 10:48 | 41.5K بازدید | 28 دیدگاه

وقتی رونالدو رزمی‌کار می‌شود (عکس)

به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، به جز توانایی‌های فوتبال در عرصه هنرهای رزمی نیز حرف بسیاری برای گفتن دارد.

وقتی رونالدو رزمی‌کار می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 36 ساله پس از بازگشت به اولدترافورد در تابستان امسال توجه رسانه‌ای زیادی را به خود جلب کرد اما این موضوع برای او بسیار متفاوت است.

رونالدو پس از همکاری با پیتر لیم، سهامدار سالفورد سیتی و والنسیا، در تبلیغی برای شرکت فناوری آسیایی زوجو جی پی شرکت کرده و هنرهای رزمی خود را نیز در این تبلیغ به نمایش گذاشته است.

این بازیکن شماره 7 شیاطین سرخ در این تبلیغ شمشیرها و آتش‌های دشمنانش را دور کرده و سپس با خوشحالی معروف مختص به خودش بر آنها غلبه کرده و با چتری خاص از صحنه دور می‌شود.

 

1654142

 

1654143

 

مینت مدیا، شرکت پیتر لیم، از سال 2015 حق پخش تمامی تصاویر کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، به جز تصاویری که از سوی باشگاهی که او در آن عضویت دارد تهیه می‌شود که در حال حاضر یونایتد است.

و این بازیکن پرتغالی روز دوشنبه اعلام کرد که همکاری جدیدی با لیم در زمینه ایجاد پلتفرمی به هدف ایجاد یکپارچگی در دنیای فوتبال، تکنولوژی و ارتباطات است. در بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت آمده:« شما دیگر هرگز فوتبال را به همان شکل گذشته نخواهید دید.»

این تبلیغ جدید و هیجان انگیز پس از تاریخ‌سازی دوباره رونالدو در عرصه دیدارهای ملی منتشر شده است. این فوق ستاره پرتغالی با به ثمر رساندن سه گل در دیدار برابر لوکزامبورگ در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر موفق شد به رکورد 10 هت تریک برای تیم ملی کشورش برسد و در این زمینه نیز رکورددار شود.

دیدگاه‌ها