کد خبر : 1785686 | 23 مهر 1400 ساعت 12:58 | 37K بازدید | 56 دیدگاه

مندس:

رونالدو هرگز تا این حد شایسته توپ طلا نبوده است

ژرژ مندس، مدیربرنامه کریستیانو رونالدو، معتقد است که او بیش از هر زمان دیگری شایسته کسب توپ طلا است.

رونالدو هرگز تا این حد شایسته توپ طلا نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، این فوق ستاره پرتغالی جز فهرست 30 نفره اعلام شده از سوی فرانس فوتبال برای کسب جایزه توپ طلای سال 2021 است. با این حال بسیاری او را جز مدعیان اصلی کسب این جایزه نمی‌دانند.

لیونل مسی و جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، گزینه‌های اصلی کسب توپ طلا هستند چرا که دستاوردهای ارزشمندی را با تیم‌های ملی خود به دست آورده‌اند. مسی موفق شد در کوپا آمه‌ریکا با آرژانتین قهرمان شود و جورجینیو نیز به همراه ایتالیا در یورو و همچنین به همراه چلسی در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسید.

با این حال مندس باور دارد که رونالدو شانس اول دریافت این جایزه است. او در این باره به فرانس فوتبال گفت:« تنها یک نام روی توپ طلا قرار دارد و آن کریستیانو رونالدو است. او هرگز به اندازه امسال شایسته دریافت این جایزه نبوده است. این بازیکن بهترین گلزن یورو و لیگ ایتالیا شد. رکوردهای گل‌های زده در لیگ قهرمانان همچنان در اختیار اوست و تنها کسی است که تمامی افتخارات ممکن در سه کشور متفاوت را به دست آورده است.»

 

1654168

 

او در ادامه اضافه کرد:« او بهترین گلزن در تاریخ فوتبال است. این موضوعی تعیین کننده است و باید برای اهدای این جایزه نیز در نظر گرفته شود چون او همچنان ثابت می‌کند که بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال است.»

رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس جدا شده و پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد برگشت. او آغازی درخشان در این تیم داشته و موفق شد در هفت بازی ابتدایی‌اش با پیراهن یونایتد پنج گل برای این تیم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها