کد خبر : 1785773 | 23 مهر 1400 ساعت 19:58 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: فردا در مورد زلاتان تصمیم می گیرم

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان کار تیمش برابر ورونا در این هفته سری آ را دشوار توصیف کرد.

پیولی: فردا در مورد زلاتان تصمیم می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در روزهایی که تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلایلی چون مصدومیت یا ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد، این هفته به مصاف ورونا خواهد رفت. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری در نشست خبری این دیدار حاضر شده و مدعی شد امتیازات چنین دیدارهایی در پایان فصل بسیار مهم خواهد بود.

 

استفانو پیولی گفت: "وقفه خاصی بود، اما ما به این شرایط عادت داریم.  ما فقط دیروز تمرین کردیم و من دقت و تلاش به مشارکت بازیکنان را بالا دیدم. ما خود را برای یک بازی مهم و سخت آماده کردیم. ورونا از زمان ورود ایگور تودور در شرایط خوبی قرار دارد و ما باید برای این بازی آماده باشیم. می خواهیم در همه بازی های خود پیروز شویم، زیرا ما میلان هستیم. فردا در خانه بازی می کنیم و هواداران انرژی زیادی به تیم می دهند.

 

1648689

 

ما با تیمی روبرو هستیم که از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد. ما باید در استفاده از اشتباهات احتمالی حریف مهارت داشته باشیم. امتیازات مهم برای جدول پایان فصل در مقابل تیم هایی مانند ورونا تقسیم خواهد شد. باید فکر کنیم که این دیدار مهمترین بازی فصل و آخرین مسابقه ای است که هواداران با آن ما را به یاد خواهند آورد.

 

اوضاع بازیکنان مصدوم روسونری؟ شرایط زلاتان بهتر شده و از دیروز با ما تمرین می کند. من فکر می کنم تمرین فردا صبح مهم خواهد بود و در ادامه ما تصمیم می گیریم که آیا از زلاتان در لیست استفاده کنیم یا نه، اما شرایط او رو به بهبود است.

 

اولیویه ژیرو از این مقطع استراحت به خوبی استفاده کرده، بهتر شده و فردا قادر به بازی کردن است. ما باید همچنان  تیم خطرناک باشیم و بسیاری از بازیکنان من در حال پیشرفت هستند. شرایط داویده کالابریا نیز خوب است، او در سه روز اخیر اوضاع مساعدی داشته و فردا می تواند بازی کند."

دیدگاه‌ها