کد خبر : 1785779 | 23 مهر 1400 ساعت 20:35 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایگور تودور:

امیدوارم زلاتان فردا شب بازی نکند!

ایگور تودور، سرمربی تیم هلاس ورونا اعتراف کرد اگر زلاتان ابراهیموویچ فردا شب بازی نکند خوشحال خواهد شد.

امیدوارم زلاتان فردا شب بازی نکند!

به گزارش "ورزش سه"، ورونا در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و در چهار دیدار اخر دو برد و دو تساوی کسب کرده است. حالا این تیم فردا شب در استادیوم سن سیرو مهمان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایتالیا خواهد بود و ایگور تودور، سرمربی کروات این تیم به تمجید از استفانو پیولی و سبک مربیگری این سرمربی باتجربه پرداخته است.

 

ایگور تودور گفت: "ما می خواهیم در سن سیرو روند پیشرفت خودمان را ادامه داده و عملکرد خوبی داشته باشیم. ما با بازیکنانی که در تعطیلات در اردوی تیم باقی ماندند به خوبی کار کردیم. هدف ما این است که پیشرفت کنیم و این وظیفه هر یک از ما است که تلاش کنیم بهتر از قبل ظاهر شویم. مهم این است که از اشتباهات جلوگیری کرده و در هیچ موردی غفلت نکنیم.

 

1643145

 

اگر میلان تبدیل به چنین تیمی شده باید سرمربی این تیم را مورد ستایش قرار داد. من همیشه به پیولی و سبک بازی تیم های او علاقه داشته ام. ما انگیزه زیادی داریم و در معبد سن سیرو با احترام و البته تلاش فراوان برای ارائه عملکردی خوب سفر کنیم.

 

احتمال قرار گرفتن زلاتان در ترکیب میلان و بازگشت از مصدومیت؟ خوشحال می شوم اگر او شرایط بازی کردن نداشته باشد. من هنوز زلاتان را یکی از بهترین ها می دانم و او بازیکن مهمی برای میلان است. ما راه حل های متفاوتی را هم در صورت قرار گرفتن زلاتان در ترکیب اصلی و هم در صورت ورود او به میدان در طول بازی در نظر گرفته ایم."

دیدگاه‌ها