کد خبر : 1785784 | 23 مهر 1400 ساعت 21:22 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

بحران در اردوی میلان؛ باز هم تست مثبت

باشگاه میلان اعلام کرد براهیم دیاز، ستاره جوان و اسپانیایی این تیم نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بحران در اردوی میلان؛ باز هم تست مثبت

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت و ویروس کرونا شرایط وخیمی را در اردوی میلان حاکم کرده است. در روزهای اخیر تست تئو هرناندز نیز پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فرانسه مثبت اعلام شده بود و حالا این اتفاق برای براهیم دیاز هم رخ داده است. روسونری فردا عصر و در هفته هشتم لیگ در سن سیرو مقابل ورونا به میدان می رود.  اما شرایط برای استفان پیولی هرگز مساعد نیست و او حتی برای چینش 11 بازیکن اصلی خود در این دیدار نیز کار راحتی ندارد.

 

1648099

 

در بیانیه روسونری آمده است: "باشگاه میلان اعلام می کند که تست کرونای امروز براهیم دیاز مثبت بوده است. حال بازیکن خوب است و براهیم دیاز در حال حاضر در خانه و در شرایط قرنطینه به سر می برد. البته نتیجه تست دیگر اعضای تیم منفی اعلام شده است."

 

براهیم دیاز این فصل یکی از ستاره های روسونری بوده و نقش مهمی در نتایج خوب این تیم به خصوص در لیگ ایتالیا داشته است. البته خبر خوب برای استفانو پیولی بهبود زلاتان و اولیویه ژیرو، دو ستاره باتجربه خط حمله میلان و احتمال قرار گرفتن آنها در ترکیب ثابت در مسابقه فردا شب است. جالب اینجاست استفانو پیولی امروز در نشست خبری اعلام کرد که براهیم دیاز صبح امروز کمی احساس بدی داشت و شرایط این بازیکن برای دیدار با ورونا نامشخص است.

دیدگاه‌ها