کد خبر : 1785785 | 23 مهر 1400 ساعت 21:43 | 176K بازدید | 99 دیدگاه

کوین یامگا رسما به استقلال پیوست (عکس)

کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی فصل قبل وایله بولد کلاب، پس از موفقیت در تست های پزشکی به استقلال پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین خرید خارجی استقلال بالاخره به صورت رسمی به این تیم پیوست. کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که پس از جدایی از تیم وایله بولد کلاب دانمارک راهی تهران شده بود، پس از موفقیت در تست های پزشکی امشب به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. او با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

 

یامگا که فصل قبل و ابتدای لیگ امسال با سعید عزت اللهی در وایله توپ می زد، کارش را از تیم جوانان کیه وو ورنا ایتالیا آغاز کرد. او سپس به تیم های سیه نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا پیوست و در ادامه راهی کشورش و تیم لا بریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. او سرانجام در سال 2020 به وایله بولد کلاب پیوست.

 

پست تخصصی یامگا مدافع راست که او همچنین توانایی بازی به عنوان وینگر راست و چپ را هم دارد. بیشترین حضور این بازیکن 187 سانتی متری، در تیم های پایه ایتالیا و اصطلاحا پریماورا بوده و او سابقه حضور در سری C ایتالیا را نیز در کارنامه دارد. بهترین دوران عملکرد این بازیکن به فصل 2014 – 2015 بازمیگردد که برای تیم جوانان کیه وو 16 بار در 34 مسابقه گلزنی کرد که البته در آن فصل، پست او وینگر بود. او در فصل 2013 – 2014 موفق شد با کیه وو عنوان قهرمانی پریماورا ایتالیا (لیگ جوانان) را از آن خود کند.

 

این بازیکن با نظر مستقیم گابریله پین به استقلال پیوسته و به نظر می رسد قرار است تا در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شود. با حضور یامگا، اکنون لیست بزرگسالان استقلال پر شده است. چنانچه آبی ها قصد داشته باشند 2 بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنند، باید شاهد جدایی 2 نفر از شاگردان مجیدی باشیم که در این میان گفته می شود جدایی سیداحمد موسوی قطعی شده است.

 

1654326

 

دیدگاه‌ها