کد خبر : 1785790 | 23 مهر 1400 ساعت 22:50 | 37.1K بازدید | 11 دیدگاه

سولسشر: کنار گذاشتن رونالدو دشوار است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد احتمال غیبت کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل لسترسیتی را رد نکرد.

سولسشر: کنار گذاشتن رونالدو دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، جسی لنگارد از نیمکت نشینی های متوالی در اولدترافورد به ستوه آمده و به دنبال جدایی است. قرارداد این بازیکن انگلیسی در تابستان به پایان می رسد و او در حال بررسی گزینه های خود برای جدایی از منچستریونایتد است. اوله گونار سولسشر امروز در رابطه با این بازیکن و احتمال نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل لسترسیتی صحبت کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما می خواهیم قرارداد جسی لینگارد را تمدید کنیم، زیرا او را بازیکن مهمی برای منچستریونایتد می دانیم. البته در نهایت این تصمیم به او و البته شاید به من بستگی دارد که به او زمان بازی بیشتری بدهم، زیرا لینگارد واقعا شایسته قرار گرفتن در ترکیب است. امیدوارم بتوانیم با جسی سازش کنیم، زیرا من واقعا او را بازیکن سطح بالایی می دانم.

 

1650814

 

احتمال نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو؟ من سرمربی هستم و شرایط بازیکنان باشگاه را مدیریت می کنم. خوشحال می شوم رونالدو را در زمین در اختیار داشته باشم، زیرا او همیشه نمایش خوبی دارد. هرچه بیشتر رونالدو در ترکیب باشد بهتر است. کریستیانو یک بازیکن استثنایی، یک تمام کننده بزرگ، بازیکنی گلزن و فوق العاده حرفه ای است.

 

کنار گذاشتن او دشوار است و فکر می کنم همه دوست دارند اگر می شد شش بازی در شش روز انجام داده و با یک ترکیب راهی میدان شد. اما باید از سیستم چرخشی بهره برد و ما باید هنگام فرا رسیدن ماه آوریل و می همه بازیکنان را در شراط خوبی در اختیار داشته باشیم. ما در آخرین روزهای فصل گذشته و در ماه خیلی خسته بودیم."

دیدگاه‌ها