کد خبر : 1785818 | 24 مهر 1400 ساعت 09:28 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو: موافقم که باید بهتر از این بازی کنیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر آنژه گفت که انتقادهای تیم حریف از کمک داور ویدیویی را درک می‌کند.

پوچتینو: موافقم که باید بهتر از این بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و آنژه شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-2 به سود شاگردان پوچتینو به پایان رسید.

آنژه موفق شد گل اول را در دقیقه 36 به ثمر رسانده و پیروز به رختکن برود اما پاری سن ژرمن در دقیقه 69 روی گل دنیلو پریرا بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 87 نیز یک پنالتی به سود آنها اعلام شد که کیلیان امباپه آن را به گل تبدیل تبدیل کرد تا سه امتیاز بازی نصیب پی اس جی شود.

پوچتینو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« دیدن پنالتی سخت بود. سیستم کمک داور ویدیویی گاهی به سود و گاهی به ضرر ما است. اما من درک می‌کنم که حریف از این موضوع شکایت داشته باشد. این کار برای داوران هم آسان نیست. اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم. ما باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم.»

 

1654379

 

این مربی آرژانتینی در ادامه درباره عملکرد امباپه و سایر اعضای تیمش اظهار داشت:« امباپه باید بیشتر در سمت چپ حاضر شود اما با این حال من از عملکرد او راضی هستم. این بازی آسان نبود. ما در بازی قبلی برابر رن شکست خورده بودیم و بازگشت دوباره به مسیر پیروزی همیشه برای بازیکنان سخت است. اگر کمی خارج از ریتم بودیم به این دلیل است که دو هفته در کنار هم بازی نکردیم و بعضی از بازیکنان به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند. اما من موافقم که ما باید عملکرد بهتری را از خودمان به نمایش می‌گذاشتیم. ما هم باید  عملکرد خوبی داشته باشیم هم باید نتیجه بگیریم چون وقتی در پی اس جی هستیم باید در تمامی مسابقات پیروز میدان باشیم.»

دیدگاه‌ها