کد خبر : 1785826 | 24 مهر 1400 ساعت 09:46 | 29.4K بازدید | 11 دیدگاه

سولسشر:

مشکلی با انتقاد فرگوسن در مورد رونالدو ندارم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید استفاده نکردن از کریستیانو رونالدو اولین موضوعی نیست که سر الکس فرگوسن در آن با او موافق نیست.

مشکلی با انتقاد فرگوسن در مورد رونالدو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری از سر الکس فرگوسن منتشر شده که او را در حال انتقاد از عملکرد اوله گونار سولسشر نشان می‌دهد. او در این تصاویر مدعی شده که سرمربی منچستریونایتد نباید در جریان تساوی 1-1 برابر اورتون به رونالدو استراحت می‌داد.

فرگوسن در گفتگو با حبیب نورماگمدوف اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که وقتی آنها دیدند که رونالدو بازی نمی‌کند...»

ماگمدوف به او یادآوری می‌کند که این فوق ستاره پرتغالی در نیمه دوم وارد زمین شده و فرگوسن در پاسخ به او می‌گوید:« می‌دانم اما شما همیشه باید بهترین بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار دهید.»

 

1649869

 

با این حال به نظر نمی‌رسد که انتقاد فرگوسن از سولسشر چندان باعث ناراحتی او شده باشد. این سرمربی نروژی در واکنش به انتقادات مربی سابقش گفت:« من مشکلی با این موضوع ندارم. چند باری پیش آمده که با فرگوسن مخالف بوده‌ام و به همسرم گفته‌ام که با او مخالف هستم اما هرگز به عنوان بازیکن صحبتی نکردم. اطمینان دارم که سر الکس می‌داند که این موضوع من را ناراحت نمی‌کند. همه ما دوست داریم بازی کریستیانو را ببینیم.»

او ادامه داد:« همه دوست داریم بازی او را ببینیم چون او خاص و متفاوت است، او زندگی حرفه‌ای فوق العاده‌ای داشته و همه می‌خواهند بیایند و بازی او را ببینند. اما واقعیت این است که او نمی‌تواند در هر بازی به میدان برود. این مسئله فیزیکی است و به ذات انسان برمی‌گردد. فرگوسن می‌داند که این کار چقدر سخت است. او هر بازی از 11 نفر مشابه استفاده نمی‌کرد. گاهی ریسک استراحت دادن به رایان گیگز، وین رونی یا دیوید بکام را می‌پذیرفت. گاهی این کار جواب می‌دهد و گاهی جواب نمی‌دهد.»

دیدگاه‌ها