کد خبر : 1785828 | 24 مهر 1400 ساعت 10:06 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

مسعود شجاعی؛ من می خواهم بازی کنم

در حالی که تصور می شد مسعود شجاعی با جدایی از تراکتور کفش هایش را آویزان کند با نساجی قرارداد دو ساله امضاء کرد تا در سن 37 سالگی هم چنان به حضور خود در بازی های لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، البته پیش از دیدار دوستانه نساجی با سپاهان قرارداد دو ساله او با تیم مازنی بدین معنی بود که فصل پیش رو آخرین فصل حضور او در بازی های لیگ برتر نخواهد بود. پیش تر اینطور گفته می شد چون مسعود شجاعی با ناراحتی اردوی تیم تراکتور را ترک کرد می خواهد با یک فصل حضور در نساجی با خاطره ای خوش کفش ها را آویزان کند اما او بعد از بازی دوستانه با سپاهان به صراحت خطاب به خبرنگاران گفت هنوز هیچ تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته است واینکه می گویند این فصل آخرین فصل حضورش در لیگ برتر خواهد بود درست نیست. 

 

نکته جالب اما بعد از دوری چند ماهه مسعود شجاعی از فوتبال تصور می شد او در بدو ورود به نساجی بیشتر مشغول تمرینات بدنسازی و آماده سازی خود شود چرا که ماه ها بود که اردوی تیم تراکتور را ترک کرده بود و در شرایط مسابقه قرار نداشت. اما مسعود شجاعی در همان اولین روز حضور در تمرینات نساجی نشان داد از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است و نکته جالب اینکه ساکت الهامی به لطف این آمادگی در همه بازی های دوستانه از او استفاده کرده است. به خصوص در آخرین بازی با سپاهان که با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت. در مسابقه ای که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم ناظر آن بود. او در این بازی به عنوان یکی از مهره های اصلی نساجی و با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد. البته در دقایق پایانی جای خود را به یک بازیکن جدید داد تا ساکت الهامی در آخرین بازی دوستانه همه تاکتیک ها را پیش از شروع بازی های لیگ برتر امتحان کرده باشد. 

 

حضور با انگیزه مسعود شجاعی در ترکیب نساجی به خصوص در صحنه هایی که برای تصاحب توپ با بازیکنان حریف نبرد می کرد نشان می داد که این بازیکن هنوز انگیزه خود را برای بازی در لیگ برتر از دست نداده و می خواهد در فوتبال حضور داشته باشد. البته به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار.این چیز تازه ای نیست. بازیکنانی با شرایط سنی مسعود شجاعی و حتی بالاتر در لیگ برتر بازی می کنند و اینجا می شود گفت در فوتبال سن یک عدد است.

 

1654389

 

1654390

دیدگاه‌ها