کد خبر : 1785829 | 24 مهر 1400 ساعت 10:20 | 25.3K بازدید | 18 دیدگاه

فوق ستاره و بایرن به پایان راه رسیده‌اند؟

رئال مادرید مقصد مورد علاقه لواندوفسکی

به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، قصد دارد گزینه‌هایش برای جدایی از این تیم را به صورت جدی بررسی کند.

رئال مادرید مقصد مورد علاقه لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نشریه آلمانی بیلد مدعی شده بود که اظهارات حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، درباره بررسی شرایط ارلینگ هالند از سوی این باشگاه باعث ناراحتی و عصبانیت لواندوفسکی شده است.

درخشش این بازیکن لهستانی در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر کمک بسیاری به موفقیت‌های این تیم خصوصا در فتح شش‌گانه تحت هدایت هانسی فلیک داشته است و همین موضوع باعث شده تا جذب مهاجم دیگری که تخصص خاصی در گلزنی دارد چندان به مذاق او خوش نیاید.

همه از علاقه مدیران رئال مادرید به جذب این بازیکن اطلاع دارند. آنها بارها در سال‌های گذشته نیز به صورت رسمی و غیررسمی این علاقه را ابراز کرده بودند اما در نهایت موفقیتی در زمینه جذب لواندوفسکی حاصل نشده بود. اما این بار شاید شرایط برای آنها فرق کند.

 

1654391

 

روزنامه آ.اس روی جلد امروز خود را به این موضوع اختصاص داده و مدعی شده که رئال مادرید مقصد مورد علاقه این ملی‌پوش لهستانی است. قرارداد او با باشگاه بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، احتمال زیادی وجود دارد که او در تابستان سال آینده از این باشگاه جدا شود.

رئال مادرید می‌تواند این مهاجم 33 ساله را با قیمتی منطقی و شاید حتی کمتر از ارزش واقعی او خریداری کند تا به آرزوی دیرینه خود برای استفاده از او در ترکیب تیمش در سانتیاگو برنابئو برسد. قدرت گلزنی قابل توجه لواندوفسکی می‌تواند شرایط خوبی را برای هر تیم مهیا کند. البته دیگر گزینه رئالی‌ها نیز ارلینگ هالند است اما با توجه به رقابت جدی که بر سر جذب او جریان دارد، شاید به خدمت گرفتن لوا چندان دور از انتظار نباشد. علاوه بر این که گفته می‌شود این بازیکن حاضر است حتی با دستمزدی کمتر نیز به این تیم بپیوندد تا چالش جدیدی را در لیگی غیر از بوندسلیگا تجربه کند. 

دیدگاه‌ها