کد خبر : 1785851 | 24 مهر 1400 ساعت 12:12 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع آرسنال: هرگز فوتبال ندیدم و ویرا را نمی‌شناختم

بن وایت، ستاره آرسنال، فاش کرده که هرگز در زمان نوجوانی فوتبال تماشا نکرده است.

مدافع آرسنال: هرگز فوتبال ندیدم و ویرا را نمی‌شناختم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن تیم ملی انگلیس اظهارات عجیبی را درباره دوران کودکی و نوجوانی‌اش مطرح کرده و مدعی شده که حتی همین حالا نیز به ندرت وقتی را برای تماشای فوتبال می‌گذارد.

هرچند وایت در کودکی به حدی درگیر بازی کردن فوتبال بوده که دیگر زمانی برای تماشای آن از طریق تلویزیون نداشته است و به نظر می‌رسد که هنوز هم به همین دلیل مسابقات دیگر تیم‌ها را نمی‌بیند.

این بازیکن 24 ساله به اسکای اسپورت گفت:« نه، من هرگز وقتی جوان‌تر بودم فوتبال تماشا نمی‌کردم و در حال حاضر نیز شرایط همینطور است. من فقط عاشق این بازی بودم. همیشه در حال فوتبال بازی کردن بودم و هرگز وقتی برای تماشای آن نبود. بنابراین چیزهای زیادی درباره نسل قدیمی نمی‌دانم.»

 

1654424

 

و همین نشان می‌دهد که چرا وایت از پاتریک ویرا، اسطوره توپچی‌ها، چیزی نمی‌داند. این در حالی است که او از زمان پیوستن به آرسنال در این تابستان با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از برایتون، پیراهن شماره 4 نمادین باشگاه را بر تن کرده که پیش از این متعلق به ویرا بوده است.

آرسنال این هفته باید در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس برود که هدایتش بر عهده پاتریک ویراست و وایت درباره این رویارویی اظهار داشت:« من می‌دانم که او بازیکن بسیار خوبی بود. اما جزییاتی از این موضوع نمی‌دانم. من بسیار درگیر هستم. همیشه در حال انجام کاری هستم و فرصت زیادی برای دیگر مسائل ندارم.»

این بازیکن در ادامه اظهاراتش درباره تماشا نکردن فوتبال اضافه کرد که چون زمان زیادی را به تمرین، حضور در اردوها و مسابقات اختصاص می‌دهد، به همین دلیل سعی دارد در  دوران حضورش در خانه چندان به این ورزش فکر نکرده و به ابعاد دیگر زندگی‌اش رسیدگی کند.

دیدگاه‌ها