کد خبر : 1785865 | 24 مهر 1400 ساعت 13:39 | 16.9K بازدید | 11 دیدگاه

تلاش رایولا برای انتقال رایگان پوگبا به رئال مادرید

مینو رایولا، مدیربرنامه پل پوگبا، در تلاش است تا شرایط انتقال این بازیکن به رئال مادرید را فراهم کند.

تلاش رایولا برای انتقال رایگان پوگبا به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این بازیکن فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل شود. او همچنان اجازه دارد از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با هر تیمی جز باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس را آغاز کند.

مدیران یونایتد در تلاش هستند تا قرارداد پوگبا را تمدید کنند اما هنوز موفقیتی در این راه به دست نیاورده‌اند و همین موضوع احتمال جدایی او از این تیم در پایان فصل را تقویت کرده است.

گفته می‌شود رئال مادرید که پیش از این علاقه‌اش به جذب این بازیکن را ابراز کرده بود، آماده است تا قراردادی با دستمزد سالانه 12 میلیون پوندی به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را برای حضور در سانتیاگو برنابئو متقاعد کند.

 

1654456

 

نشریه اسپانیایی ABC مدعی شده که مینو رایولا، مدیر برنامه پوگبا، نیز اصرار زیادی دارد که این انتقال را نهایی کند، چرا که این بازیکن علاقه زیادی به بر تن کردن پیراهن رئال مادرید دارد. بسیاری معتقد هستند که کیلیان امباپه نیز در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به جمع بازیکنان رئال اضافه خواهد  شد و پوگبا علاقمند است در کنار او و کریم بنزما در این تیم بازی کند.

هفته گذشته روزنامه آ.اس خبر داده بود که مدیران رئال مادرید باور دارند که جذب پوگبا می‌تواند شرایط برای انتقال امباپه را تسهیل کند و به همین دلیل در تلاش هستند تا در ماه ژانویه پیش قراردادی را با او به امضا برسانند. با این حال گفته می‌شود که رئال مادرید علاقه‌ای به رقابت با سایر تیم‌ها برای خرید پوگبا ندارد و پیشنهاد مشخصی را برای این بازیکن ارائه خواهد داد که اضافه نیز نخواهد شد.

رایولا با باشگاه‌های دیگری جز رئال مادرید نیز درباره شرایط پوگبا مذاکره کرده که یکی از آنها یوونتوس است، تیمی که این بازیکن پیش از این پیراهنش را به تن داشته و دوران خوبی را در آن سپری کرده است. با این حال شرایط مالی یوونتوس احتمالا اجازه جذب پوگبا و پرداخت دستمزد هنگفت او را به بانوی پیر نخواهد داد.

دیدگاه‌ها