کد خبر : 1785906 | 24 مهر 1400 ساعت 17:15 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

هر چه زودتر باید به بالای جدول رسید

آلگری: باید رم را ببریم، دیبالا به‌زودی برمی‌گردد

مکس آلگری سرمربی یووه کسب پیروزی در بازی فردا برابر رم را حیاتی عنوان کرد.

آلگری: باید رم را ببریم، دیبالا به‌زودی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"،  فردا شب در چارچوب مسابقات سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس در تورین میزبان شاگردان ژوزه مورینیو در تیم آ اس رم خواهد بود. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پیش از برگزاری این دیدار، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

1647799

 

 

مصدومیت دیبالا و موراتا:« فکر می کنم طی هفت تا ده روز آینده، دیبالا دوباره بتواند بازی کند. مصدومیت او چندان هم جدی نبود. فکر می کردیم او برای این بازی در دسترس است اما در مورد مصدومیت های عضلانی، همیشه همه چیز به شرایط بستگی دارد.

آلوارو موراتا امروز با تیم تمرین می کند. اگر موراتا به بازی نرسد، انتخابم مویزه کین، فدریکو کیه زا یا کایو ژرژ خواهد بود. کایو ژرژ بازیکنی خوب و باهوش است.»

 

 

1649987

 

 

بازی برابر رم:« فردا صبح درباره ترکیب اصلی تصمیم گیری می کنم چرا که باید اول شرایط همه بازیکنان را ببینم. فردا بازی مهمی در پیش داریم. تا وقفه بازی های ملی بعدی، هفت بازی در پیش داریم که همه آن ها از حیث جمع آوری امتیازات، سرنوشت ساز هستند و باید با موفقیت در این بازی ها، بتوانیم به رده های بالای جدول برسیم. 

در ماه نوامبر هم بازی های مهم زیادی داریم و باید ببینیم شرایط مان در جدول چگونه خواهد بود و مهم تر از آن، قطعی شدن صعود از گروه در لیگ قهرمانان است. رم تیمی فنی و فیزیکی است. باید فورا ریکاوری کنیم و برای این بازی آماده شویم. فردا، هواداران بیشتری در استادیوم خواهند بود و این یک نکته مثبت دیگر است.»

دیدگاه‌ها