کد خبر : 1785941 | 24 مهر 1400 ساعت 19:21 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مگنو باتیستا، عامل بسته شدن پنجره پارس جنوبی

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل شکایت یک برزیلی به فیفا بسته شده است.

مگنو باتیستا، عامل بسته شدن پنجره پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های مس شهر بابک و پارس جنوبی جم قرار بود امروز در هفته اول لیگ دسته اول برگزار شود که این دیدار به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم جنوبی برگزار نشد.


در این خصوص گفته می‌شد پارس جنوبی به خاطر بدهی های داخلی اش نتوانسته از کمیته تعیین وضعیت مجوز بگیرد و کارت بازیکنانش را دریافت کند اما حالا مشخص شده ماجرا به شکایت یک بازیکن برزیلی در فیفا ربط دارد.


مگنو باتیستا بازیکن برزیلی که سالها در فوتبال ایران حضور داشت، دو فصل پیش برای پارس جنوبی بازی کرد. او در این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و سپس برای درمان ایران را ترک کرد. باتیستا اما مبلغ زیادی از قراردادش را دریافت نکرده و به همین خاطر به فیفا شکایت کرده است.


باتیستا در مذاکراتی که با باشگاه پارس جنوبی داشته نتوانسته پول خود را دریافت کند و حالا با شکایت خود به فدراسیون جهانی فوتبال باعث بسته شدن پنجره این باشگاه شده است. در نهایت این مساله سبب شد تا قرارداد بازیکنان جدید پارس جنوبی ثبت نشودو این تیم نتواند در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.


مگنو باتیستا در گفت و گویی در این خصوص گفته است:‌«به زودی با وکیلم صحبت میکنم تا طی مکاتبه با فیفا ، مطالباتم را از محل درآمدهای فدراسیون فوتبال ایران در فیفا برداشت کند و پارس جنوبی این پول را به فدراسیون فوتبال برگرداند تا تحریم ها نیز تاثیری روی این کار نگذارد.»

دیدگاه‌ها