کد خبر : 1785974 | 24 مهر 1400 ساعت 21:29 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

لاتزیو ۳-۱ اینتر؛ بازگشت تلخ اینزاگی به المپیکو

لاتزیو موفق شد در یک بازی زیبا و جنجالی با نتیجه 3-1 اینتر را شکست دهد.

لاتزیو ۳-۱ اینتر؛ بازگشت تلخ اینزاگی به المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته هشتم رقابت های سری آ لاتزیو میزبان اینتر بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

اینتر شروع بهتری داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کند. خطا روی نیکولو بارلا باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ستاره کروات نراتزوری یعنی ایوان پریشیچ پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1654713

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل اینتر، این لاتزیو بود که تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست در دقیقه 40 به گل تساوی دست پیدا کنند اما ضربه نه چندان محکم توما باشیچ توسط هندانوویچ مهار شد.

 

در دقیقه 44 این ستاره اسپانیایی لاتزیو یعنی پدرو رودریگز بود که می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیز از کنار دروازه اینتر عبور کرد تا بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود نراتزوری به پایان برسد.

 

لاتزیو در نیمه دوم شروع بهتری داشت و در دقیقه 64 توانست به گل تساوی دست پیدا کند. برخورد توپ به دست الساندرو باستونی در محوطه جریمه اینتر باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. چیرو ایموبیله پشت توپ ایستاد و دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1654715

 

 

در دقیقه 81 لاتزیو توانست به شکلی کاملاً جنجالی به گل دوم دست پیدا کند. در حالی که یکی از بازیکنان اینتر روی زمین افتاده بود شاگردان مائوریتزیو ساری به کار خود ادامه دادند و نهایتاً فیلیپه اندرسون روی یک ریباند دروازه خالی اینتر را باز کرد نتیجه 2-1 شود.

 

در حالی که باز به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود لاتزیو توانست گل سوم را هم به ثمر رساند. ضربه سر میلینکویچ ساویچ به تور دروازه لاتزیو چسبید تا شاگردان مائوریتزیو ساری به پیروزی ارزشمند 3-1 دست پیدا کنند.

 

 

1654718

دیدگاه‌ها