کد خبر : 1785991 | 24 مهر 1400 ساعت 23:07 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: داور هم می توانست بازی را نگه دارد هم نه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، واکنش جالبی به گل دوم و جنجالی لاتزیو نشان داد.

اینزاگی: داور هم می توانست بازی را نگه دارد هم نه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اینتر با گل دقایق ابتدایی ایوان پریشیچ از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاده بود نهایتاً در ادامه سه بار دروازه خود را باز شده دید تا شاگردان سیمونه اینزاگی یک شکست تلخ را تجربه کرده و حتی جایگاه سومی خود را هم در خطر ببینند.

 

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: "از میان بازی های قبلی ما این بهترین نمایش مان بود. تیمی مثل ما وقتی با یک گل پیش می‌افتاد نباید اینقدر مرتکب اشتباه شود. در مورد صحنه گل دوم داور می توانست بازی را ادامه دهد. 10 دقیقه به پایان مسابقه مانده بود و ما باید به بازی ادامه می دادیم. از طرفی داور هم می توانست به بازی ادامه دهد.

 

 

1654769

 

 

از طرفی گل سوم را به بدترین شکل ممکن دریافت کردیم چرا که روی این صحنه دفاع خوبی انجام ندادیم و خنثی عمل کردیم. تمرکز خود را از دست دادیم و تا قبل از آن این فرصت را داشتیم که گل دوم را جبران کرده و کار را به تساوی بکشانیم."

 

اینزاگی در مورد گل دوم و جنجالی لاتزیو ادامه داد: "لائوتارو نمی توانست ببیند که پشت سرش چه اتفاقی می‌افتد از طرفی داور هم می‌توانست به بازی ادامه دهد و هم آن را متوقف کند. ما آن حمله خود را به پایان رساندیم و در ادامه بدشانس بودیم که دقیقا از همان ناحیه ای ضربه خوردیم که بازیکن مان روی زمین افتاده بود. ما می‌توانستیم از همه گل هایی که دریافت کردیم جلوگیری کنیم و حداقل با یک تساوی به خانه برویم."

 

 

1654770

 

 

تشویق هواداران لاتزیو قبل از بازی: "این یک صحنه احساسی بود و پنج دقیقه فوق العاده را پشت سر گذاشتیم. از دیدن هواداران خوشحال شدم و از آنها خیلی تشکر می کنم. با این حال بعد از سوت شروع مسابقه من به یک حرفه ای تبدیل شدم و 100 درصد سعی کردم به تیمم کمک کنم."

دیدگاه‌ها