کد خبر : 1786005 | 25 مهر 1400 ساعت 00:20 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

میلان ۳-۲ ورونا؛ بازگشت بزرگ با یک لشکر مصدوم

میلان موفق شد در یک بازی تماشایی با نتیجه 3-2 ورونا را شکست دهد.

میلان ۳-۲ ورونا؛ بازگشت بزرگ با یک لشکر مصدوم

به "ورزش سه"، میلان از سری مسابقات هفته هشتم سری‌آ در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان هلاس ورونا بود که نهایتا دیدار بین دو تیم با نتیجه 3-2 به سود روسونری خاتمه یافت.

 

 

1654804

 

 

بر خلاف پیش بینی این هلاس ورونا بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 7 به گل اول دست پیدا کند. روی اشتباه مدافعان میلان جیانلوکا کاپراری با دروازه این تیم تک به تک شد و گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در ادامه باز هم این ورونا بود که عملکرد بهتری داشت و توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. این بار آنتونین باراک از روی نقطه پنالتی دروازه روسونری را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1654808

 

 

در ادامه نیمه اول میلان چند حمله روی دروازه حریف خود ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود میلان خاتمه پیدا کند و تیم پیولی با شکست راهی رختکن شود.

 

میلان در نیمه دوم شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 59 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال رافائل لیائو با ضربه سر فوق العاده اولیویه ژیرو همراه شد تا فاصله یک گل کاهش پیدا کند.

 

حملات میلان ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 75 گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از اعلام ضربه پنالتی برای روسونری، فرانک کسیه پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا شاگردان استفان پیولی به بازی بازگشته باشند و نتیجه 2-2 شود.

 

 

1654805

 

 

اما این پایان کار نبود و میلان موفق شد در دقیقه 78 بازگشت خود را تکمیل کرده و به گل سوم دست پیدا کند؛ جایی که گل به خودی عجیب کورای گانتر نتیجه را به 3-2 تغییر داد.

 

در ادامه مسابقه میلان بازی را کنترل کرد و موفق شد به پیروزی 3-2 دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند به حساب این تیم واریز شود؛ سه امتیازی که با توجه به بازگشت این تیم طعم بسیار شیرینی هم داشت.

دیدگاه‌ها