کد خبر : 1786028 | 25 مهر 1400 ساعت 09:17 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: این پیروزی برای میلان بسیار مهم بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی باورنکردنی شب گذشته تیمش در برابر هلاس ورونا به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

پیولی: این پیروزی برای میلان بسیار مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و هلاس ورونا شب گذشته به مصاف هم رفتند و این تیم تا دقیقه 24 با دو گل از حریف عقب افتاده بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و آنها توانستند با نتیجه 2-3 برابر حریف به پیروزی برسند.

پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« درست است که این بازی دشواری بود اما بازیکنان قدرت و شخصیت عالی خود را به نمایش درآوردند. ورونا در نیمه اول قدرتمندتر بود، در شتاب و جدیت بازی و نبردها بهتر ظاهر شد و موقعیت‌های خطرناک بیشتری ساخت. مشخصا ما نیاز داشتیم که عملکردمان را بهبود ببخشیم اما من بین دو نیمه باور را در تیمم دیدم.»

 

1654843

 

او ادامه داد:« این نمایش واقعی پختگی بود. چیزی که بیشتر از همه به آن نیاز داریم پختگی و ثبات است. اگر شما می‌خواهید اهداف بزرگ داشته باشید باید اول روی مسائل کوچک تمرکز کنید و هربار به یکی از جزییات رسیدگی کنید. بازی امشب سندی بر این موضوع بود که باشگاه توانسته تیمی قدرتمند بساز چون حتی با این که غایبان بسیاری داشتیم اما باز هم تیمی رقابت‌جو داریم و گزینه‌های زیادی در اختیار ما بود.»

 

1654844

 

سرمربی میلان در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی نشانه‌ای بر این است که تیمش قدرت فتح اسکودتو را دارد یا خیر گفت:« این پیروزی بسیار مهمی بود. هواداران ما بار دیگر انرژی بسیاری در دقایق سخت امشب به ما دادند. این مسیری که ما سعی داریم در طی آن به ثبات برسیم اما تیم‌های بزرگ بسیاری با کیفیت عالی در آن قرار دارند. همانطور که گفتم، ما می‌خواهیم تا آخر رقابت کنیم و هر بار به بازی بعدی فکر می‌کنیم و روی مسائل کوچک در چشم اندازی بزرگ تمرکز داریم.»

 

1654845

 

دیدگاه‌ها