کد خبر : 1786073 | 25 مهر 1400 ساعت 13:26 | 47.1K بازدید | 3 دیدگاه

عجیب‌ترین اتفاق این هفته فوتبال اروپا

خیلی صمیمی بودند شر شد! (عکس)

شادی عجیب و باورنکردنی لوئیز فیلیپه بازیکن لاتزیو و پریدن او روی شانه های کوره آ بازیکن اینتر، جنجال های زیادی را در فوتبال ایتالیا به پا کرد.

خیلی صمیمی بودند شر شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار لاتزیو و اینتر بیش از آنچه که تصور می شد، جنجالی از آب درآمد. بازگشت سیمونه اینزاگی سرمربی فصل گذشته بیانکوچلستی و همچنین خواکین کوره آ که هر دو نفر در همین تابستان از لاتزیو به اینتر آمده اند و حتی استفان دی فرای که دو فصل پیش آشیانه عقاب ها را به مقصد میلان ترک کرد، نشان از این بود که یک نبرد پر تنش در انتظار هر دو تیم است.

 

اینتر در نیمه نخست خیلی زود و روی حرکت نیکولو بارلا صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایوان پریشیچ آن را وارد دروازه پپه رینا کرد. در نیمه دوم این بار خطای هند آلساندرو باستونی یک پنالتی را برای لاتزیو به ارمغان آورد که چیرو ایموبیله موفق شد گل تساوی را برای شاگردان ساری به ثمر برساند. هواداران لاتزیو استقبال خوبی از بازیکنان سابقشان به عمل نیاوردند و در طول بازی و هر گاه که دی فرای و کوره آ صاحب توپ می شدند، با صدای سوت های خود نسبت به جدایی این دو بازیکن واکنش نشان می دادند.

 

اما جنجال های این دیدار از دقیقه 81 به اوج خود رسید. در این لحظه فدریکو دی مارکو مدافع اینتر پس از برخورد با بازیکن لاتزیو روی زمین افتاده بود. در حالیکه دو مدافع لاتزیو و متئو دارمیان بازیکن اینتر از پپه رینا درخواست کردند تا توپ را به بیرون بزند، اما گلر لاتزیو با بی اعتنایی به این مسئله، دقیقا از همان جایی که دی مارکو روی زمین افتاده بود، بازی را به جریان انداخت و توپ را به فیلیپه اندرسون رساند و روی یک ضدحمله، لاتزیو به گل دوم رسید. همین گل باعث هجوم شدید بازیکنان اینتر به سوی فلیپیه اندرسون زننده گل دوم عقاب ها شد چرا که او دقیقا با عبور از کنار دی مارکویی که روی زمین افتاده بود، ضدحمله تیمش را پیش برد و روی ریباند شوت ایموبیله، تیمش را به گل دوم رساند.

 

این جنجال ها باعث شد تا ماسیمیلیانو ایراتی داور مسابقه به 4 بازیکن دو تیم کارت زرد نشان دهد. در لحظات پایانی بازی لاتزیو به گل سوم نیز دست پیدا کرد اما جنجال های این بازی تا پس از سوت پایان مسابقه نیز ادامه داشت. با اتمام این مسابقه، لوئیز فیلیپه مدافع برزیلی لاتزیو در اقدام عجیبی به روی شانه های خواکین کوره آ پرید و اقدام به خوشحالی کرد که همین مسئله یک کارت قرمز مستقیم را برای او در پی داشت.

این حرکت فیلیپه تنش ها را در استادیوم المپیکو رم افزایش داد. فیلیپه و کوره آ تا همین چند ماه پیش در لاتزیو هم تیمی بودند و روابط خانوادگی نزدیکی نیز با همدیگر داشتند اما به نظر می رسید که کوره آ خبر نداشت که چه کسی روی شانه های او پریده و همین مسئله باعث شد تا مهاجم آرژانتینی اینتر به این مسئله واکنش نشان دهد. ماسیمیلیانو ایراتی داور مسابقه نیز با مشاهده این صحنه، یک کارت قرمز مستقیم را به لوئیز فیلیپه نشان داد و او با چشمانی اشک بار زمین مسابقه را ترک کرد. او دیدار برابر هلاس ورونا را از دست داد و حتی ممکن است با محرومیت هایی نیز روبرو شود.

 

پاتریک بازیکن لاتزیو که به همراه کوره آ و فیلیپه دوستی صمیمی با همدیگر دارند، در پایان این بازی گفت: من، لوئیز و کوره‌آ باهم دوست صمیمی هستیم. حتی باهم به تعطیلات و مسافرت می رویم. لوئیز مرتکب اشتباه شد. باید می فهمید که توکو تیمش باخته و ناراحت است. من به لوییز گفتم که بیا پیش توکو‌ برویم و بغلش کنیم ولی فقط آرام باش. لوئیز اما روی کوره‌آ پرید و توکو‌ را درک می کنم. کوره‌آ و فلیپه باهم دوست صمیمی اند و تقریبا هر روز باهم حرف می زنند. بعدا هم دوباره صحبت می کنند و این مشکل حل می شود منتهی بخاطر این رفتار خودش را برای هیچ و پوچ محروم کرد.


این اقدام لوئیز فیلیپه باعث شد تا او در صفحه اینستاگرامش یک پست طولانی را به انتشار بگذارد و از کوره آ و هواداران اینتر عذرخواهی کند. او در این پست نوشت: من می خواهم در مورد پیامدهای منفی در رابطه با آنچه در پایان بازی رخ داد، اظهار نظر کنم. اول از همه، می خواهم توضیح دهم که برای اینتر یا هر باشگاه دیگری احترام زیادی قائل هستم. ما همه حرفه ای هستیم، برای دنبال کردن اهداف خود تلاش می کنیم و هرگز از احترام گذاشتن به یکدیگر کوتاهی نخواهیم کرد. در پایان بازی من روی شانه های توکو (کوره آ) پریدم زیرا او یکی از دوستان بزرگی است که فوتبال به من داده است. خانواده های ما دوست هستند و ما همیشه بسیار صمیمی بوده ایم. من می خواستم تا جایی که دوستیمان اجازه می دهد، در مورد نتیجه بازی با او شوخی کنم اما هیجان زده شدم. شاید من این کار را در بهترین زمان یا مناسب ترین مکان انجام ندادم. از هر کسی که احساس رنجش کرده است عذرخواهی می کنم و تصریح می کنم که من به هیچ وجه سعی نکرده ام که نسبت به او، نسبت به سایر ورزشکاران و یا طرفداران پرشور اینتر بی احترامی کنم. این یک اقدام بدون گناه بود، توسط شخصی که علاقه زیادی به توکو دارد.

 

1654916

 

1654917

 

1654919

 

1654920

 

1654921

 

1654922

 

1654923

 

1654925

 

هواداران لاتزیو نیز در صفحات مجازی با انتشار تصاویری از روابط صمیمی کوره آ و لوئیز فیلیپه، بر صمیمی بودن ارتباطات میان این دو نفر تأکید کرده اند اما به هر شکل به نظر نمی رسد این اقدام عجیب بازیکن لاتزیو پس از شکست اینتر در یک بازی جنجالی، جای توجیه داشته باشد.

 

1654926

 

1654927

دیدگاه‌ها