کد خبر : 1786117 | 25 مهر 1400 ساعت 16:39 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل اشک‌های ناجی مغضوب میلان چه بود؟ (عکس)

بغض سامو کاستیخو، وینگر میلان دیشب بعد از دیدار مقابل ورونا بالاخره شکست و این بازیکن در زمین گریه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سامو کاستیخو، وینگر اسپانیایی روسونری بعد از سوت پایان پیروزی میلان مقابل ورونا به شدت احساساتی شده و اشک ریخت. لحظاتی بعد استفانو پیولی و دیگر بازیکنان میلان او را در آغوش گرفته و صحنه جالبی را در استادیوم سن سیرو رقم زدند. سامو کاستیخو در تابستان به دلیل جدا نشدن از میلان به شدت مورد حمله  هواداران این تیم قرار گرفته بود، اما دیشب با گرفتن یک پنالتی و تاثیرگذاری روی گل دیگر، نقش مهمی در تبدیل شدن شکست میلان به پیروزی برابر ورونا داشت. ارسال او بعد از برخورد کرای گونتر تبدیل به گل به خودی شد تا این بازیکن نقش مهمی در این سه امتیاز کلیدی میلان ایفا کند.

 

کاستیخو در پایان این دیدار به تلویزیون میلان گفت: "اشک هایم همه چیز در مورد دوره ای که من گذراندم و هنوز هم درگیر تبعاتش هستم را بیان کرد. من همیشه سعی می کنم تمام تلاش خود را در زمین انجام دهم. تا دیروز احساس می کردم هیچ کس من را در میلان نمی خواهد، اما امروز می توانم در خانه خود و در استادیوم سن سیرو با هواداران جشن بگیرم.

 

شرایط سخت بود و دوره آسانی را سپری نکردم. خانواده من دور هستند و واقعا دلم برایشان تنگ شده است، اما سرنوشت اینگونه رقم خورد که من اینجا بمانم و امشب دلیل این اتفاقات را فهمیدم. من خودم هم از اینکه از نظر بدنی خیلی خوب هستم تعجب می کنم، زیرا مدت زیادی از حضورم در میدان گذشته بود. من امروز به تیم کمک کردم و به همین دلیل خوشحالم."

 

1655012

 

1655011

 

1655013

 

1655014

دیدگاه‌ها