کد خبر : 1786127 | 25 مهر 1400 ساعت 16:17 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

شوت استثنایی در آخرین نیمه نهایی

اولسان ۳- چونبوک ۲؛ قهرمان آماده تاریخ‌سازی در آسیا

در دیداری هیجان انگیز و جذاب، اولسان هیوندای با پیروزی سه گله برابر چونبوک موتورز راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

به گزارش ورزش سه، در آخرین بازی باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر جئونجوی کره‌جنوبی تیمهای اولسان و چونبوک موتورز دربی هیوندای را در حالی برگزار کردند که ساعتی قبل از آن، پوهانگ استیلر با غلبه بر ناگویا گرامپس جواز صعود را به دست آورده بود.

باتوجه به پیروزی پوهانگ، نیمه نهایی تمام کره‌ای در منطقه شرق قطعی بود اما اولسان و چونبوک نیز انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این بازی داشتند.

 

 

1655025

 

 

اولین موقعیت بازی توسط بازیکنان چونبوک خلق شد‌ ارسال روی دروازه اولسان خطرناک بود اما ضربه هان کیو وون از بالای دروازه به بیرون رفت.

با این حال و برخلاف روند بازی در دقیقه ۱۳ اولسان موفق به گلزنی شد. پاس تائه هوآن کیم در محوطه جریمه به والری مهاجم گرجستانی رسید و این بازیکن چپ پا با شوتی دقیق دروازه حریف را گشود.

در ادامه کیم جین سو دو موقعیت خوب برای جبران این گل داشت که هر دو را از دست داد.

سرانجام چونبوکی‌ها مزد حملات خود را روی پاس در عمق کیم بو کیونگ گرفتند و در دقیقه ۳۸ با ضربه گیو وون هان به گل رسیدند.

این پایان کار این بازی نبود؛ اولسان که پس از دریافت گل مساوی سراپا حمله شده بود، در دقایق بازی چند موقعیت خلق کرد که یکی منجر به گل شد.

والری گلزن اولسان این بار در نقش گلساز ظاهر شد و در دقیقه ۴۵ یک موقعیت خوب برای یون بیت گارام ساخت که ضربه این بازیکن با مهار تماشایی گل چونبوک همراه شد. اما او روی موقعیت بعدی نتوانست مقاومت کند و ضربه یون ایل لوک یک دقیقه دروازه را باز کرد.

 

 

1655024

 

 

نیمه اول با پیروزی ۲-۱ اولسان به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم و روی یک غافلگیری، تاکاهیرو کونیموتو با شوت دیدنی اش گل تساوی را برای چونبوک زد تا ادامه نیمه دوم با هیجان بیشتری دنبال شود.

چند دقیقه بعد از این گل، والری یک بار دیگر فرصت گلزنی داشت که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چونبوک فرصت زدن گل سوم و کامل کرد کامبک را داشت اما در دقیقه ۷۴ ضربه سر گیو وون هان با سیو گلر حریف همراه شد تا این بازی در وقت قانونی با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد و دو تیم آماده وقت اضافه شوند.

در نهایت ستاره خط هافبک اولسان بود که نتیجه بازی را تعیین کرد؛ لی دونگ گیوک در دقیقه ۱۰۰ روی پاس بیت گارام و با شوتی استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه را نشانه گرفت و موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را بزند.

 

 

1655027

 

 

در ۲۰ دقیقه پایانی بازیکنان اولسان زیر فشار چونبوک موتورز عملکرد درخشانی داشتند و موفق شدند با حفظ نتیجه برای دومین سال متوالی به نیمه نهایی صعود کنند.

اولسان هیوندای که فصل گذشته با پیروزی مقابل پرسپولیس قهرمان آسیا شد، حالا فرصت این را دارد که با کسب دو پیروزی متوالی، به اولین تیم آسیایی تبدیل شود که از عنوان خود دفاع می‌کند.

این تیم باید با پوهانگ بازی کند و در صورت کسب یک پیروزی دیگر باید به مصاف نماینده عربستان در ریاض برود. نکته جالب اینکه دو تیم عربستانی و کره‌ای در نیمه نهایی این فصل حضور دارند.

 

1655026

دیدگاه‌ها