کد خبر : 1786139 | 25 مهر 1400 ساعت 18:31 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

مخالفان و موافقان انتقال نیوکاسل به پا خاستند! (عکس)

انتقال مالکیت نیوکاسل به صندوق سلطنتی عربستان از همان ابتدا جنجالی و حاشیه ساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که بالاخره شایعات ماه های اخیر در مورد نیوکاسل به حقیقت منجر شده و مالکیت این باشگاه به گروه متمول عربستانی واگذار شد. حالا و قبل از اولین دیدار نیوکسل مقابل تاتنهام پس از انتقال سهام این باشگاه به صندوق سلطنتی عربستان سعودی، حواشی آغاز شده و به نظر می رسد این تغییرات موافقان و مخالفان زیادی در انگلیس دارد.

 

امروز تعدادی از هواداران نیوکسل به نشانه اعتراض نسبت به تغییر مالکیت در باشگاه، تصاویری از جمال خاشقچی، خبرنگار فقید را در دست گرفته و اینگونه اعتراض خود را نشان دادند. بسیاری معتقدند جمال خاشقچی به دست بن سلمان به قتل رسیده و به این دلیل علاقه ای ندارد گروه موسوم این او هدایت باشگاه نیوکاسل را به عهده بگیرد.

 

اما عده ای دیگر از هواداران نیز با پوشیدن لباس سنتی کشور عربستان و در دست گرفتن پرچم این کشور به حمایت از گروه مالکان جدید این باشگاه پرداخته و نشان دادند خواهان تقویت نیوکاسل و تبدیل شدن این تیم به یکی از قطب های قدرتمند لیگ برتر هستند. به هر حال این صندوق سلطنتی عربستان سعودی به زودی فعالیت خود در باشگاه نیوکاسل را آغاز خواهد کرد و احتمالا شاهد سرازیر شدن خریدهای بزرگ به سمت در ورودی این تیم خواهیم بود.

 

1655055

 

1655056

 

1655057

 

1655058

دیدگاه‌ها