کد خبر : 1786146 | 25 مهر 1400 ساعت 18:38 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلاره ناظمی و چالش مهم بعد از جام جهانی؛

همه در انتظار تصمیم داور خبرساز برای شروع لیگ

گلاره ناظمی با توجه به مسئولیتی که در کنار سازمان لیگ دارد حالا بایستی برنامه‌ریزی برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان را انجام دهد.

همه در انتظار تصمیم داور خبرساز برای شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه" چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران در شرایطی بایستی برگزار شود که هنوز نه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده، نه قرعه‌کشی آن و نه حتی زمان برگزاری آن از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است؛ گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال ایران پس از درخشش در جام جهانی فوتسال، چالش جدی را در مقابل خود دارد و آن‌هم برنامه‌ریزی برای فصل جدید لیگ فوتبال زنان است.

 

یکی از مهم‌ترین مسائل که برنامه‌ریزی سازمان لیگ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، موضوع حضور تیم شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی است که باید در این زمینه ملاحظات لازم از سوی سازمان لیگ با توجه به برگزاری یک هفته‌ای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای تیم شهرداری سیرجان انجام شود.

 

فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان با حضور 11 تیم در دو مرحله مقدماتی و نهایی پیگیری شد، اما هنوز دستورالعمل برگزاری رقابت‌های فصل جدید مشخص نیست؛ البته که در این بین تیم‌هایی همچون ملوان، سپاهان، ذوب‌آهن و خاتون بم و هم‌چنین شهرداری سیرجان تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند اما هیچ تاریخی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که از اواسط آبان‌ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان که چهاردهمین دوره برگزاری رقابت‌ها به شمار می‌رود، آغاز خواهد شد اما با این‌حال باید منتظر ماند و دید گلاره ناظمی به عنوان مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان و هم‌چنین همکارانش در سازمان لیگ، چه تصمیماتی را برای برگزاری عالی‌ترین سطح از رقابت‌های لیگ فوتبال زنان خواهند گرفت و این رقابت‌ها با حضور چند تیم و از چه زمانی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها