کد خبر : 1786150 | 25 مهر 1400 ساعت 18:48 | 10.6K بازدید | 9 دیدگاه

طوفان هشت دقیقه ای؛

لورکوزن 1 - 5 بایرن؛ جام را زودتر به ناگلزمان بدهید!

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی رویایی در نیمه اول موفق شد 1-5 بایر لورکوزن را مغلوب کند.

لورکوزن 1 - 5 بایرن؛ جام را زودتر به ناگلزمان بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، برخی تصور می کردند تقابل دو تیم رده دوم و سوم جدول بوندسلیگا نزدیک تر باشد، اما بایرن مونیخ در نیمه اول پنج بار دروازه لورکوزن را باز کرده و با اقتدار در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت.

 

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه سوم به گل رسید. روی یک موقعیت ایستگاهی، ارسال زمینی دایوت اوپامکانو به رابرت لواندوفسکی رسید و او با ضربه ای پشت پا و تماشایی موفق به زدن گل اول تیمش شد.

 

1655042

 

در دقیقه 19 لروی سانه در پشت محوطه جریمه لورکوزن حرکت کرده و با ضربه ای زمینی دروازه حریف را تهدید کرد، اما این بازیکن بدشانس بود و ضربه اش به دیرک دروازه لورکوزن برخورد کرد.

 

اما توفان بایرن مونیخ در دقیقه 30 آغاز شد. حرکت عرضی آلفونسو دیویس به داخل محوطه باعث شد توپ در مقابل رابرت لواندوفسکی قرار بگیرد و او در شرایطی نامتعادل توانست دروازه لورکوزن را باز کند.

 

در دقیقه 34 این بار نیکلاس سوله درون محوطه جریمه لورکوزن صاحب فرصت شد و به سمت دروازه ضربه زد، اما شوت این بازیکن بعد از برخورد به توماس مولر وارد دروازه حریف شد.

 

1655043

 

یک دقیقه بعد این بار و با پاس تماشایی توماس مولر بود که سرژ گنبری در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از جا گذاشتن هاردسکی موفق شد به راحتی زننده گل چهارم تیمش لقب بگیرد.

 

اما غوغای بایرن مونیخ ادامه یافت و در دقیقه 38 روی پاس لئون گورتزکا بود باز هم سرژ گنبری صاحب فرصت شده و با ضربه پای چپ و دقیق خود موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند تا بایرن مونیخ با برتری حیرت انگیز 0-5 راهی رختکن شود.

 

1655047

 

در دقیقه 52 بود که با پاس دقیق دیابی به سمت چپ محوطه این دمیربای که می توانست گل اول لورکوزن را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی این بازیکن را مانوئل نویر به خوبی و با پا مهار کرد.

 

اما دقایقی بعد لورکوزن بالاخره به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی ویرتز، پاتریک شیک در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق که به دیرک هم برخورد کرد، توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند.

 

در ادامه بایرن مونیخ که از پیروزی خود اطمینان داشت بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی و مولر را برای استراحت و حفظ انرژی برای بازی های بعدی بیرون کشید.

 

در اواخر بازی و روی ارسال مارسل سابیتزر این لروی سانه بود که به راحتی می توانست دروازه هاردسکی را باز کند، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 85 کینگزلی کومان از زاویه ای بسته دروازه حریف را تهدید کرد، اما ضربه او با مهار هاردسکی همراه شد تا بایرن مونیخ با همان پنج گل لورکوزن را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها