کد خبر : 1786156 | 25 مهر 1400 ساعت 19:23 | 44.3K بازدید | 14 دیدگاه

2 گل و کسب یک پنالتی از مهاجم سابق استقلال؛

طوفان یک‌نیمه‌ای دیاباته مقابل تیم ژاوی

نیمه نخست تقابل حساس الغرافه و السد در لیگ ستارگان قطر با رد و بدل شدن 7 گل به پایان رسید.

طوفان یک‌نیمه‌ای دیاباته مقابل تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه" در هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، تیم‌های الغرافه و السد از ساعتی پیش به مصاف یکدیگر رفتند؛ این مصاف حساس که تقابل شاگردان آندره‌آ استراماچونی و ژاوی هرناندز به شمار می‌رود، جذاب و تماشایی آغاز شد و از همان ابتدا دو تیم برای رسیدن به برتری حملات پرشماری را انجام دادند.

 

در دقیقه 7 روی پاس رودریگو تاباتا، بغداد بونجاح توانست گل اول را برای تیم السد به ثمر برساند؛ ادامه اشتباهات سریالی مدافعان الغرافه، دو گل دیگر را در دقایق 14 و 17 به سود تیم ژاوی رقم زد. عیسی و سیف‌الدین دو مدافع الغرافه بودند که به اشتباه دروازه خودی را باز کردند!

 

اما شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال برای نجات تیمش دست به کار شد و در دقیقه 21 روی پاس علاالدین موفق شد نخستین گل شاگردان استراماچونی را در این مسابقه رقم بزند؛ در دقیقه 29، دیاباته موفق شد برای الغرافه پنالتی بگیرد اما خود او پشت توپ قرار نگرفت و سوفیانه هانی پشت توپ رفت که ضربه او به گل تبدیل نشد اما در ریباند سیف‎الدین مدافع پیش‌تاخته الغرافه موفق شد جبران مافات کند و گل دوم را برای الغرافه رقم بزند.

 

در دقیقه 40 روی پاس اکرم عفیف، حسن الهیدوس گل چهارم را برای السد به ثمر رساند تا مجددا اختلاف السد و الغرافه به 2 گل برسد؛ اما این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود، چرا که دیاباته بار دیگر قدرت بالای گلزنی خود را نشان داد و موفق شد در دقیقه 45 روی پاس سوفیان هانی گل سوم الغرافه را به ثمر برساند.

 

با این وصف در شرایطی مصاف السد و الغرافه با نتیجه 4 بر 3 به سود شاگردان ژاوی در نیمه نخست به پایان رسید که شیخ دیاباته مرد اول میدان بود و برای الغرافه موفق شد دو بار گلزنی کند و هم‌چنین یک پنالتی هم برای تیم تحت هدایت آندره‌آ استراماچونی گرفت تا آمادگی‌های خود را بیش از پیش نشان بدهد.

دیدگاه‌ها