کد خبر : 1786161 | 25 مهر 1400 ساعت 19:31 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: در نیمه اول از پیروزی مطمئن شدیم

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، از عملکرد این تیم در مسابقه امروز تمجید کرد.

لواندوفسکی: در نیمه اول از پیروزی مطمئن شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که پیش از وقفه بازی‌های ملی اولین شکست خود را در رقابت های بوندسلیگا تجربه کرده بود، امروز در یک مسابقه حساس برابر بایر لورکوزن قرار گرفت و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش درخشان حریف خود را با نتیجه 5-1 شکست دهد تا شاگردان یولیان ناگلزمان جایگاه خود را در صدر جدول پس گرفته باشند.

 

مانند اکثر بازی های بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی در مسابقه امروز نیز نمایش فوق العاده ای داشت و موفق شد دو بار دروازه لورکوزن را باز کند. ستاره لهستانی در پایان بازی گفت: " به ثمر رساندن پنج گل در 45 دقیقه نشان می دهد که ما چه نوع فوتبالی بازی می کنیم. شکل بازی ما در خط حمله بسیار خوب بود. بعد از 45 دقیقا مشخص شد که ما با سه امتیاز به مونیخ بازمی گردیم و همین موضوع باعث شد که در نیمه دوم بسیار آرام‌تر بازی کنیم."

 

 

1655078

 

 

گفتنی است روبرت لواندوفسکی که یکی از شانس‌های اصلی کسب توپ طلای 2021 نیز محسوب می‌شود با دو گلی که در مسابقه امشب برابر بایرلورکوزن به ثمر رساند تعداد گل های خود در این فصل بوندسلیگا را به عدد 9 افزایش داد تا در کنار ستاره نروژی باشگاه دورتموند یعنی ارلینگ هالند در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار بگیرد؛ رقابتی که به نظر می رسد تا پایان فصل نیز در بین این دو ستاره وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها