کد خبر : 1786162 | 25 مهر 1400 ساعت 19:49 | 26K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: به یک دلیل نیوکاسل را دوست دارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم مدعی شد به خاطر همکاری با سر بابی رابسون به باشگاه نیوکاسل علاقه دارد.

مورینیو: به یک دلیل نیوکاسل را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، تغییر مالکیت باشگاه نیوکاسل و خریداری شدن این تیم توسط گروه عربستانی باعث افزایش شایعات در مورد آنها شده است. نیوکاسل در حال حاضر و پس از انجام هفت بازی اول خود در فصل جدید در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و اخبار زیادی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی این تیم و برکناری استیو بروس شنیده می شود.

 

ژوزه مورینیو که سه قهرمانی در لیگ برتر در دو دوره حضور در چلسی به دست آورد و همچنین هدایت منچستریونایتد و تاتنهام را بر عهده داشته، در ابتدای دوران مربیگری خود با سر بابی رابسون، سرمربی افسانه ای نیوکاسل در باشگاه بارسلونا همکاری کرده است. حالا مورینیو در مصاحبه ای مدعی شد به دلیل کار کردن زیر نظر این اسطوره باشگاه نیوکاسل، کمی با این شهر و هوادارانش ارتباطی احساسی دارد، اما حرف دیگری در میان نیست.

 

1647975

 

ژوزه مورینیو گفت: "من در نیوکاسل چیزی برای گفتن ندارم. مطلقا هیچ حرفی برای گفتن وجود ندارد. در واقع تنها چیزی که می توانم بگویم این است که من سالها پیش با یکی از م همترین چهره های تاریخ نیوکاسل یعنی سر بابی رابسون کار کردم و به همین دلیل من همیشه کمی ارتباط احساسی با آن شهر و طرفداران این باشگاه دارم، اما پای چیزی بیشتر از این وسط نیست.

 

من در حال حاضر اینجا هستم و هدایت تیم رم را به عهده دارم و واقعاً خوشحالم که این مسئولیت را به عهده گرفته ام. من صد درصد بر پروژه روی باشگاه رم و پروژه گروه مدیریتی فریدکین متمرکز شده ام."

دیدگاه‌ها