کد خبر : 1786172 | 25 مهر 1400 ساعت 20:27 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد بازیکنانش در مسابقه امروز کاملاً راضی است.

ناگلزمان: می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز یک نیمه فوق‌العاده را مقابل بایر لورکوزن پشت سر گذاشت؛ در واقع شاگردان یولیان ناگلزمان در همان 45 دقیقه اول با به ثمر رساندن پنج گل کار حریف را تمام کرده و بازگشت خود به صدر جدول رقابت های بوندسلیگا را قطعی کردند.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: " پنج، شش، هفت دقیقه اول خیلی خوب نبود. سپس ما از ثبات بیشتری برخوردار شدیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. سه موقعیت 100٪ قبل از گل اول داشتیم‌. نیمه دوم آرام تر دنبال شد و این مسئله برای هر دو تیم طبیعی بود. بسیاری از کارهایی که ما مقابل فرانکفورت به خوبی انجام ندادیم در بازی امروز به نتیجه رسید و به آنها عمل کردیم. در نهایت از این پیروزی بسیار خوشحال هستم."

 

 

1655093

 

 

ناگلزمان در ادامه به تمجید از عملکرد لوکاس هرناندز پرداخت و گفت: "من فکر می کنم این بهترین عملکرد او در این فصل به خصوص در کار با توپ بود. او با توپ باورنکردنی بازی می کرد. او عاشق دفاع است و این کار را با اشتیاق از روزهای حضور در اتلتیکو انجام می دهد. او امروز قدم های رو به جلویی را برداشت و بهترین عملکردش در این فصل بود."

 

ناگلزمان درباره تعویض آلفونسو دیویس هم گفت: "او در ناحیه ران احساس درد کرد بنابراین ما نمی خواستیم ریسک کنیم. دکتر بعد از اولین تشخیص گفت که او خوش شانس بوده است اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا می‌تواند در بازی روز چهارشنبه به میدان برود یا خیر."

 

 

1655094

دیدگاه‌ها