کد خبر : 1786204 | 25 مهر 1400 ساعت 23:23 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

داور مغضوب مورینیو باز هم جنجال ساز شد (عکس)

وویچک شزنی در دقایق پایانی نیمه اول دیدار یوونتوس در برابر رم یک ضربه پنالتی را مهار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته هشتم رقابت های سری آ یوونتوس در خانه به مصاف رم رفته که این بازی تا پایان نیمه اول با تک‌گل مویزه کین به سود شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به پایان رسیده است.

 

اما یک صحنه جنجالی در دیدار یوونتوس و رم رخ داد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد رم به یک ضربه پنالتی دست یافت. حرکت انفرادی تامی آبراهام باعث شد توپ به هنریک میخیتاریان برسد. با این حال ستاره ارمنی در محوطه جریمه با خطای وویچک شزنی روی زمین افتاد و داور بعد از یک کش و قوس و بازبینی صحنه در اتاق VAR نقطه پنالتی را نشان داد.

 

در ابتدا به نظر می‌رسید که تامی آبراهام ضربه پنالتی را خواهد زد و او حتی توپ را هم برداشت این کار را انجام دهد اما نهایتاً جردن ورتوت به ستاره انگلیسی اجازه نداد و خودش پشت توپ ایستاد اما ضربه نه چندان خوب او توسط وویچک شزنی مهار شد تا دروازه بان لهستانی در نقش ناجی یوونتوس ظاهر شده باشد و تیم مکس آلگری با پیروزی راهی رختکن شود.

 

 

1655153

 

1655152

 

1655154

 

 

اما بازیکنان رم و ژوزه مورینیو اعتقاد داشتند که داور باید تصمیم دیگری روی این صحنه اتخاذ می کرد. در واقع بعد از خطا روی میخیتاریان توپ وارد دروازه یوونتوس شد و رمی ها اعتقاد داشتند که داور می‌توانست آوانتاژ داده و گل را صحیح اعلام کند اما دنیله اورساتو که از رابطه خیلی خوبی هم با ژوزه مورینیو برخوردار نیست تصمیم گرفت که اعلام پنالتی کند.

دیدگاه‌ها