کد خبر : 1786225 | 26 مهر 1400 ساعت 01:50 | 28.6K بازدید | 5 دیدگاه

مورینیو: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست 1-0 مقابل یوونتوس، اعلام کرد که تیمش در این دیدار شایسته پیروزی بود.

مورینیو: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در حالی با یک گل مغلوب یوونتوس شد که در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان این تیم توانستند به گل برسند اما داور خطایی که پیش از آن مدافعان یووه مرتکب شده بودند را اعلام و یک ضربه پنالتی به رم داد ولی جوردن ورتو موفق به گل کردن آن نشد.

مورینیو در پایانی بازی گفت:" تنها می توانم بگویم که امروز یک رم فوق العاده دیدم. این چیزی است که در رختکن به بازیکنانم گفتم. واضح است که ما در مورد یک شکست و صفر امتیاز صحبت می کنیم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این از هر جهت یک رم فوق العاده بود. تبریک به تیم، سخت تلاش کردیم.

من شجاعت، اعتماد به نفس و باور را در تیم دیدم. واضح است که شکست همیشه شکست است اما اگر به پروژه تیم نگاه کنیم، این به معنای پیشرفت تیم در گذر زمان است.

ممکن است شرایط را متفاوت از شما ببینم اما من تیمی را دیدم که شایسته پیروزی بود اما در نهایت شکست خورد. فوتبال همین است."

 

1655234

 

سرمربی پرتغال جالوروسی همچنین ترجیح داد در مورد صحنه پنالتی اظهارنظر نکند:" نمی خواهم در مورد صحنه پنالتی حرف بزنم. تکرار صحنه را ندیدم. فقط می خواهم روی عملکرد تیم تمرکز کنم."

به نظر می رسید تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی رم، مایل است ضربه پنالتی را بزند و به همین دلیل با ورتو بحث کرد. مورینیو در مورد این اتفاق گفت:" آّبراهام اعتماد به نفس دارد اما سلسله مراتبی برای زدن پنالتی ها وجود دارد. تامی بعد از ورتو و پلگرینی نفر سوم است. اگر جوردن گفت که آماده است تا ضربه را بزند، از نظر من مشکلی وجود نداشت.

به بچه ها گفتم که وقتی در چنین دیدارهایی که تیم برتر نیستیم، به میدان می روند، نباید با حسرت به خانه برگردند. ما خوب بازی کردیم و ضدحملات آنها را خنثی کردیم و بازیکنانی مانند کیه‌زا و کوادرادو را کاملا کنترل کردیم. به بازیکنانم تبریک می گویم. نتیجه طوری بود که باید فحش می دادم اما به بچه ها تبریک می گویم!"

دیدگاه‌ها