کد خبر : 1786237 | 26 مهر 1400 ساعت 09:46 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

کری‌خوانی دوباره مورینیو برای یووه با یادآوری سه‌گانه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، یک بار دیگر در دیدار برابر یوونتوس با نشان دادن عدد سه سعی در تحریک هواداران این تیم داشت.

کری‌خوانی دوباره مورینیو برای یووه با یادآوری سه‌گانه

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و رم شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بانوی پیر بود که موفق شد با یک گل برابر تیم حریف به برتری برسد.

 این سرمربی پرتغالی پیش از حضور روی نیمکت رم، سابقه هدایت اینتر را برعهده داشته و از همان زمان رابطه خوبی با هواداران یوونتوس نداشت و همین موضوع باعث شد که آنها مطابق انتظار شب گذشته استقابل گرمی از او به عمل نیاورند.

در جریان بازی بارها و بارها شعارهایی علیه سرمربی فعلی رم از سوی هواداران یوونتوس به گوش می‌رسید اما او فقط یک بار به تمامی این شعارها واکنش نشان داد.

مورینیو پس ازاین که دنیله اورساتو سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد نسبت به این تصمیم معترض شد و DAZN نشان داده که او سه انگشتش را به سوی جایگاه هواداران افراطی یوونتوس در ورزشگاه آلیانز بالا گرفته است.

 

1655358

 

این اولین بار نیست که مورینیو پس از فتح سه‌گانه با اینتر در برابر هواداران یوونتوس قرار گرفته و چنین دستاورد مهمی را به آنها یادآوری می‌کند. او پیش از این نیز در زمان حضورش روی نیمکت منچستریونایتد در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یوونتوس روبرو شده بود. رابطه پرتنش مورینیو و هواداران یوونتوس در آن بازی هم به خوبی مشخص بود و او بار دیگر در واکنش به شعارهای آنها علیه خودش از همین واکنش استفاده کرده بود.

رم علیرغم شکست در بازی شب گذشته همچنان با 15 امتیاز از هشت بازی سه رده بالاتر از یوونتوس، در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها