کد خبر : 1786264 | 26 مهر 1400 ساعت 11:50 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

ناراحتی ستاره‌های بایرن با وجود ثبت رکورد تاریخی

بایرن مونیخ روز گذشته رکوردی تاریخی را در دیدار برابر بایرلورکوزن به ثبت رساند اما ستاره‌های این تیم از عملکردشان در ابتدایی بازی راضی نبودند.

ناراحتی ستاره‌های بایرن با وجود ثبت رکورد تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن روز گذشته در چارچوب مسابقات هفته هشتم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-5 به سود بایرن به پایان رسید. 


شاگردان ناگلزمان موفق شدند رکورد جدیدی را در این بازی به ثمر برسانند. پیش از این بایرن هرگز موفق نشده بود در هیچ دیدار خارج از خانه‌ای در تاریخ بوندسلیگا در حالی نیمه اول را به پایان برساند که با پنج گل از حریف پیش باشد و لورکوزن نیز هرگز در 45 دقیقه ابتدایی پنج گل دریافت نکرده بود.


با این حال جاشوا کیمیش از عملکرد تیم به طور کامل راضی نبود. او پس از پایان بازی گفت:« من شگفت‌زده نشدم، فکر می‌کردم که بتوانیم این کار را انجام دهیم. صادقانه باید بگویم که در 15 دقیقه اول خیلی خوب نبودیم اما بقیه بازی عالی بود.»

 

1655045


توماس مولر نیز نظر مشابهی داشت:« در ابتدا کمی سردرگم بودیم. توانستیم پیش بیفتیم اما این موقعیت طبیعی بود.»


یولیان ناگلزمان نیز در  کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت:« ما کنترل کاملی روی بازی در هفت یا هشت دقیقه ابتدایی نداشتیم. بازیکنان من چنان تمامیت خواه هستند که می‌خواهند تمامی کنترل بازی در دست آنها باشد.»


روبرت لواندوفسکی هم پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا این بهترین نیمه اولی بود که بایرن در ماه‌های اخیر داشته گفت:« فکر می‌کنم همینطور باشد، اگر پنج گل در 45 دقیقه می‌زنید یعنی عملکرد خوبی داشتید. در 10 تا 15 دقیقه ابتدایی به صورت عمقی دست به دفاع زدیم اما در نیمه دوم توانستیم کنترل بیشتری روی بازی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها