کد خبر : 1786310 | 26 مهر 1400 ساعت 14:59 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد می خواهیم

کوکه: به خاطر لیورپول سبک‌مان را عوض نمی کنیم

کوکه معتقد است فردا با حمایت هواداران قادر به شکست لیورپول خواهند بود.

کوکه: به خاطر لیورپول سبک‌مان را عوض نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب اتلتیکو مادرید در وندامتروپولیتانو میزبان لیورپول است. هفته سوم لیگ قهرمانان که برتری در آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. قرمزها هر دو بازی قبلی را پیروز شده اند ولی اتلتیکو از دو بازی خود 4 امتیاز اندوخته است.

آخرین مصاف دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو سال پیش بود که اتلتیکو توانست در آنفیلد لیورپول را 2-3 شکست دهد و راهی دور بعد شود. پس از آن بازی یورگن کلوپ به شدت سبک بازی اتلتیکو را زیر سوال برد.

 

 

1468422

 

 

کوکه کاپیتان اتلتیکو در نشست خبری بازی فردا و ورد واکنش به انتقادات کلوپ گفت:« او سبک خاص خود را در نشست های خبری دارد. تیمش را به سبک خودش تمرین می دهد و ما هم فلسفه خاص خودمان را داریم و تغییرش نیز نخواهیم داد. هر اظهارنظری در جای خود قابل احترام است.»

 

بازی این هفته اتلتیکو برابر گرانادا به دلیل حضور ملی پوشان این تیم در بازی های مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی به تعویق افتاد. کوکه در این رابطه گفت:« می تواند مثبت باشد یا تاثیر منفی داشته باشد. نمی توان در این مورد نتیجه گیری دقیق داشت. برخی بازیکنان در این مدت فقط تمرین کرده اند و ملی پوشان نیز دو یا سه بازی انجام دادند. در هر صورت انگیزه تیم بالاست و برای برد وارد زمین می شویم.»

 

 

1544789

 

 

ورزشگاه پر از تماشاگر:« آخرین بار که در لیگ قهرمانان ورزشگاه پر از تماشاگر شده، بازی برابر همین لیورپول بود و سپس پاندمی کرونا رخ داد. بازی برابر تیمی مثل لیورپول به خودی خود انگیزه همه را بالا می برد و شک ندارم که حمایت هواداران نیز گسترده خواهد بود. امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه بالا برویم.»

 

دیدگاه‌ها