کد خبر : 1786326 | 26 مهر 1400 ساعت 17:22 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

انتقادی از اتلتیکو ندارم

کلوپ: بازهم می‌گویم، صلاح لایق توپ طلاست

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با اتلتیکو، از محمد صلاح به عنوان گزینه اصلی توپ طلا نام برد.

کلوپ: بازهم می‌گویم، صلاح لایق توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بهترین فرم خود به بازی با اتلتیکو رسیده است. دیداری انتقامی برای قرمزها که پیروزی در آن برابر تیم مادریدی دور از دسترس نخواهد بود. محمد صلاح این روزها روی دور گلزنی است و یورگن کلوپ احیرا پس از برتری 5 گله برابر واتفورد از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد کرد.

قرمزها هر دو بازی قبلی خود در دور گروهی را برده اند و برای پیروزی به وندامتروپولیتانو خواهند رفت.

 

 

1655443

 

 

یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود بار دیگر به تمجید از محمد صلاح پرداخت و گفت:« نمی دانم ساز و کار توپ طلا چگونه است. احتمالا باید به فینال لیگ قهرمانان برسید و گل بزنید. از این حیث صلاح شانسی برای توپ طلای 2021 ندارد ولی با توجه به عملکردش در سال های اخیر، دوباره می گویم که شایسته توپ طلاست.»

 

 

1650838

 

 

کلوپ پس از شکست دو سال پیش از اتلتیکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، از سبک بازی این تیم انتقاد کرده بود. او در این رابطه گفت:« فکر می کنم پس از شکست در دور برگشت بود که انتقاداتی را مطرح کردم. عصبانی بودم و ناامید از حذف و مسائل دیگر. پاندمی کرونا شروع شده بود و در آن شرایط سخت، تمرکز روی فوتبال کمی دشوار بود. اتلتیکو تیمی در کلاس جهانی است ولی با همه نفرات شان دفاع می کنند. این دقیقا حرفی بود که زدم.

 

 

1485215

 

 

در مصاف قبلی برابر اتلتیکو خوب کار نکردیم ولی از هر دو بازی قبلی برابر آنها درس گرفتیم. حالا دنیا شرایط بهتری از لحاظ کرونا دارد و جای سالم تری است. اتلتیکو هم نسبت به گذشته تغییراتی داشته و بازیکنان خوبی جذب کرده است. آنها همچنان مثل حیوانی درنده هستند.»

 

آمار خوب گلزنی این فصل لیورپول(30 گل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان):« رسیدن به چنین رقمی ساده نیست ولی به تعداد گل های زده فکر نمی کنم. برای ما بازی خانگی یا دور از خانه تفاوتی ندارد. از هر بازی می خواهیم لذت ببریم.»

 

 

1634548

 

 

اهمیت بازگشت فن دایک:« برای ارائه سبک بازی خودمان، نیاز به تمام بازیکنان داریم. بهترین بازیکنان، کمک می کنند بهترین بازی ها را انجام دهید. فن دایک بهترین مدافع میانی دنیاست ولی ضعف کلی ما در فصل گذشته فقط به خاطر مصدومیت ویرژیل نبود. ما ماتیپ و گومز را هم در دفاع از دست دادیم و کوناته را نیز نداشتیم.»

 

 سیستم اتلتیکو:« اتلتیکو تیمی با سبک بازی متفاوت است و سیستم خاص خودش را دارد. اتلتیکو اما همان تیم نتیجه گرای سابق است. اینکه دیه گو سیمئونه توانسته تیمش را در این سطح بالا حفظ کند، ستودنی است و  انتقادی به او وارد نیست. بیش از این دیگر نمی توانم احترام بگذارم. سبک بازی اتلتیکو برایم خوشایند نیست و فوتبالی دیگر را ترجیح می دهم.»

 

تمدید قرارداد صلاح:« خبری ندارم و ببینیم چه خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها