کد خبر : 1786335 | 26 مهر 1400 ساعت 18:08 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

فردا شب باید خیلی خوب باشیم؛

اینزاگی: عصبانی هستیم و به همین دلیل خوشحالم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد این تیم برای غلبه بر تیم شریف باید نمایش درخشانی ارائه دهد.

اینزاگی: عصبانی هستیم و به همین دلیل خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر ابتدای هفته در دیداری جنجالی در خانه لاتزیو 1-3 مغلوب شده و اولین شکست فصل خود در لیگ ایتالیا را متحمل شد. حالا و در آستانه مسابقه مقابل شریف در لیگ قهرمانان، سیمونه اینزاگی به تمجید از قدرت حریف شش امتیازی اینتر پرداخته و مدعی شد بازیکنان نراتزوری از اتفاقات دیدار با لاتزیو خیلی عصبانی هستند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "بازی فردا شب برای اینتر بسیار مهم خواهد بود. ما به دور سوم مرحله گروه رسیده و هنوز موفق به کسب یک پیروزی هم نشده ایم. ما با تیمی بازی خواهبم کرد که با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه قرار دارد، پس برای کسب پیروزی و بازگشت به مسیر اصلی باید نمایش بسیار خوبی برابر شریف ارائه دهیم.

 

1648624

 

همه ما از آنچه در روز شنبه و در دیدار مقابل لاتزیو رخ داد بسیار عصبانی هستیم. من آن بازی را دوباره تماشا کردم و به نظر من ما 60 دقیقه مقابل یک تیم قدرتمند نمایش بسیار خوبی داشتیم. خیلی حسرت می خوردیم و بازیکنان اینتر درست مثل من خیلی عصبانی هستند.

 

این اتفاق خوشحال کننده است، زیرا من متوجه شدم بازیکنانی با ذهنیت برنده در اختیار دارم. البته اتفاقات 15 دقیقه آخر بازی برابر لاتزیو دیگر نباید در ادامه فصل تکرار شود و یک تیم قدرتمند باید در تمام طول مسابقه کیفیت خود را حفظ بکند.

 

برتری در بازی فردا شب در گروی دوندگی بالا، میل به بازی هجومی و اراده بالای تیمی خواهد بود. شریف در دو بازی اول خود مقابل تیم های قدرتمندی پیروز شده و ما باید عملکرد خوبی ارائه دهیم. ما بهترین خط در سری آ را در اختیار داشته و در هر بازی تعداد زیادی موقعیت گلزنی خلق می کنیم، اما فردا به تمرکز نیاز داریم تا به سه امتیازی که برای اینتر بسیار مهم است دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها