کد خبر : 1786356 | 26 مهر 1400 ساعت 20:01 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره بایرن مونیخ راهی دادگاه شد

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ برای شرکت در دادگاه راهی شهر مادرید شد.

ستاره بایرن مونیخ راهی دادگاه شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که حکم محکومیت لوکاس هرناندز به رفتن به زندان به علت عدم تمکین از حکم دادگاه شهر مادرید منتشر شد. قرار بر این بود که این مدافع چپ و فرانسوی بایرن مونیخ فردا برای دفاع از خود و درخواست تجدید نظر راهی مادرید شود، اما فرانس پرس امروز فاش کرد لوکاس هرناندز امروز در دادگاه حضور یافته و قرار است بعد از اتمام این جلسه به زودی به اردوی تیمش اضافه شود.

 

در واقع لوکاس هرناندز یکی به دلیل دور زدن رسانه ها و خبرنگاران و اجتناب از رویارویی با آنها یک روز زودتر راهی دادگاه شده و دلیل دیگر هم این است که او می خواهد به موقع به مونیخ بازگشته تا خود را برای بازی روز چهارشنبه برابر بنفیکا آماده کند.

 

1548165

 

اگر درخواست تجدید نظر لوکاس هرناندز به موقع پذیرفته شود، او همچنان می تواند از خطر رفتن به زندان جان سالم به در برده و پیش از صدور رای نهایی برای خودش فرصت بخرد. اما در صورت عدم پذیرش این درخواست، این بازیکن تا 28 اکتبر مهلت دارد داوطلبانه راهی زندان اسپانیا شود.

 

در سال 2017 لوکاس هرناندز و آملیا یورنته همسر این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در خیابان با هم درگیر می شوند و دادگاه شماره 32 اسپانیا این دو نفر را به انجام خدمات اجتماعی به مدت ۳۱ روز محکوم می ‌کند. اما این دو نفر بعد از آشتی این حکم را انجام نداده و راهی ماه عسل می شوند. در واقع اتهام فعلی لوکاس هرناندز نقض رای دادگاه اسپانیا بوده و او به این علت باید یک بار دیگر در مقابل قاضی دادگاه شهر مادرید حاضر شود.

دیدگاه‌ها