کد خبر : 1786366 | 26 مهر 1400 ساعت 20:33 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

این مهم ترین مقطع فصل نیست

آنچلوتی: هازارد خودش هم از این مشکلات خسته شده

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که ادن هازارد در حال حاضر مصدوم نیست اما در عین حال نمی تواند مقابل شاختار به میدان برود.

آنچلوتی: هازارد خودش هم از این مشکلات خسته شده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که شروع خوبی را در فصل جدید رقابت ها تجربه کرده بود، در چند مسابقه قبلی خود پیش از وقفه بازی های ملی با یک افت محسوس روبرو شد که نگرانی هواداران این تیم را در پی داشت. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی می‌توانند با پیروزی در مسابقه فردا شب برای شاختار در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به شرایط خوب بازگشته و باخت عجیب قبلی برابر شریف را به فراموشی بسپارند.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، پیش از دیدار مقابل شاختار گفت: "من دی زربی را به خوبی می شناسم. او یک دوست بزرگ است. ما نسل متفاوتی هستیم، اما او در ساسولو عملکرد بسیار خوبی داشت. تیم های او شخصیت فوق العاده ای دارند و بسیار خوب بازی می کنند.

 

 

1655497

 

 

اگر ما در بازی های قبلی هویت خاصی هویت مشخصی از خود نشان نداده ایم، به این معناست که اتفاقی رخ داده است. من سعی کردم در بازی مقابل اسپانیول با سیستم 2-4-4 بازی کنیم اما شرایط برای مان خوب پیش نرفت. ایده ما روشن است و این تیم باید 3-3-4 بازی کند."

 

وضعیت ادن هازارد و فرلان مندی: "هازارد از این مشکلاتی که برایش پیش آمده خسته است. او مصدومیتی ندارد اما در عین حال نمی تواند بازی کند ولی من فکر می‌کنم که او در دیدار برابر بارسلونا یا اوساسونا حضور خواهد داشت. در مورد مندی در حال حاضر او را در اختیار داریم اما نمی‌دانم که آیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا خیر. ما در پست دفاع چپ مشکل داشتیم اما حالا شرایط بهتر شده است."

 

 

1634912

 

 

آینده مثلث مودریچ، کروس، کاسمیرو: "من فکر می کنم آنها بازیکنانی هستند که به رقابت ادامه می دهند و جزو برترین ها هستند. از طرفی ما یک تیم با بازیکنان جوان مانند بلانکو، کاماوینگا و والورده هستیم که فشار زیادی روی آن ها می آورند. من باید سن همه، تجربه و جوانان را در نظر بگیرم. ما یک خط هافبک داریم که می تواند با همه رقابت کند. "

 

نتایج بد در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر در سال های اخیر.  "من دلیل آن را نمی دانم. هر سال شرایط آمادگی متفاوت است. در حال حاضر طبیعی است که تیم ها از ظرفیت کامل برخوردار نیستند و من فکر می کنم وقفه ها در این باره تأثیرگذار هستند. این مهمترین دوره مسابقات نیست. در آوریل و می شاهد مهمترین بخش فصل خواهیم بود.

 

 

1649900

 

 

قبل از وقفه بازی های ملی ما خیلی خوب کار نمی کردیم و حالا بازی های بسیار مهم پیش روی ماست. ما باید بعد از استراحت مسابقات ملی بهتر عمل کنیم. ما دوران خوبی را پشت سر گذاشته ایم و اکثر بازیکنان به جز هازارد که کمی مشکل داشت، برگشته اند. همانطور که در تمرینات تیم شرایط کروس نیز بهتر شده و تیم آماده یک بازی سخت مقابل تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهد."

دیدگاه‌ها