کد خبر : 1786404 | 27 مهر 1400 ساعت 00:35 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال 2-2 پالاس: ویرا دوست نداشت توپچی‌ها ببازند!

آرسنال در دیداری جذاب و پرگل مقابل کریستال پالاس به تساوی 2-2 رضایت داد.

آرسنال 2-2 پالاس: ویرا دوست نداشت توپچی‌ها ببازند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس بود و در حالی که تا آخرین ثانیه ها بازی را به حریف واگذار کرده بود، با گل الکساندر لاکازت توانست یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کند. 

آرسنال شروعی طوفانی داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی مسابقه به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 8 ضربه فنی نیکولاس پپه توسط دروازه بان پالاس دفن شد اما در ادامه پیر امریک اوبامیانگ توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-0 شود. 

 

1655541

 

بعد از دریافت گل، کریستال پالاس تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست توسط کریستین بنتکه کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این آرام این بازیکن توسط آرون رمزدیل مهار شد. 

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول کریستال پالاس می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه کونور گالاگر با واکنش استثنایی آرون رمزدیل همراه و به گل منجر نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تک گل اوبامیانگ به سود توپچی ها خاتمه پیدا کند. 

برعکس 45 دقیقه ابتدایی، در نیمه دوم این کریستال پالاس بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 50 گل تساوی را به ثمر برساند. اشتباه توماس پارتی کریستین بنتکه را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن نیز بعد از یک حرکت در عرض و با ضربه ای تمام کننده دروازه را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

1655543


 
چند دقیقه بعد کریستال پالاس می توانست گل برتری را هم به ثمر برساند اما ضربه جردن آیو با واکنش فوق‌العاده دیگری از رمزدیل روبرو شد و توپ به کرنر رفت.

در ادامه آرسنالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما این پالاس بود که در دقیقه 73، روی یک ضدحمله سریع به گل رسید. روی یک توپ ربایی در زمین خدی بود که اودسون ادوارد صاحب موقعیت شد و  با یک ضربه محکم دروازه آرسنال را باز کرد.

آرسنالی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 87 به گل تساوی برسند اما ضربه کیه‌ران تی‌یرنی به تیر دروازه پالاس برخورد کرد.

فشار حملات توپچی ها تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت و سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، روی یک ارسال به محوطه جریمه پالاس، توپ در رفت و برگشت مقابل لاکازت قرار گرفت و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

 

1655542

دیدگاه‌ها