کد خبر : 1786425 | 27 مهر 1400 ساعت 09:57 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

خطای خطرناک هافبک پالاس روی بوکایو ساکا (عکس)

جیمز مک‌آرتور، هافبک کریستال پالاس، در جریان بازی شب گذشته برابر آرسنال خطای عجیبی روی پای بوکایو ساکا انجام داد.

خطای خطرناک هافبک پالاس روی بوکایو ساکا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم کریستال پالاس شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی آرسنال به مصاف این تیم رفت و در جریان همین بازی بود که مک‌آرتور ضربه شدیدی از پشت به ساق پای ساکا زد.

مایک دین، داور بازی، تصمیم گرفت که در این صحنه تنها به نشان دادن یک کارت زرد اکتفا کند و این ساکا بود که بین دو نیمه به دلیل مصدومیت و درد شدید ناشی از این برخورد از زمین بازی بیرون رفت.

این تصمیمی که از سوی داور بازی گرفته شد و دخالت نکردن کمک داور ویدیویی برای تغییر آن باعث شد که بسیاری از هواداران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

یکی از خبرنگاران ان بی سی اسپورت در صفحه توییترش نوشت:« این خطای جیمز مک‌آرتور روی بوکایو ساکا بسیار بی‌رحمانه بود. جای تعجب ندارد که ساکا بین دو نیمه از زمین بیرون رفت. مک‌آرتو خوش شانس است که هنوز در زمین حضور دارد.»

 

1655580

 

یکی دیگر از کاربران نیز اظهار داشت:« چطور چنین خطای روی ساکا کارت قرمز نداشت؟! آیا من چیزی را فراموش کرده‌ام؟ مک‌آرتور هرگز حتی نزدیک به توپ هم نبود!»

دیگری نوشت:« او فقط به ساق پای ساکا ضربه زد و فقط یک کارت زرد دریافت کرد... به خاطر داشته باشید که او پیش از این نیز باید یک کارت زرد می‌گرفت.»

تیم میکل آرتتا در این بازی در ابتدا از حریف پیش افتاد اما کریستال پالاس در نیمه دوم روند بازی را تغییر داد و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد اما در نهایت این الکساندر لاکازت بود که در دقیقه 95 گل تساوی را به ثمر رساند تا توپچی‌ها یک امتیاز را از این دیدار خانگی به دست آورند.

دیدگاه‌ها