کد خبر : 1786505 | 27 مهر 1400 ساعت 15:37 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

قرار نیست 10 سال صبر کنیم

ناگلزمان: بایرن بازهم قهرمان چمپیونزلیگ می شود

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است بایرن مونیخ این توانایی را دارد تا در 10 سال پیش رو یک قهرمانی اروپای دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

ناگلزمان: بایرن بازهم قهرمان چمپیونزلیگ می شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چه در بوندسلیگا و چه در لیگ قهرمانان روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان هر دو بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را پیروز شده و فردا باید در زمین بنفیکا به میدان برود. بایرن در صورت پیروزی قدم مهمی در راه صعود به دور بعد برخواهد داشت. بنفیکا بازی قبلی خود برابر بارسا را با سه گل پیروز شده و حریفی ساده برای مونیخی ها نخواهد بود.

 

 

1655690

 

 

ناگلزمان در نشست خبری این بازی گفت:« بنفیکا تیمی با خصوصیات معمول فوتبال پرتغال است و فوتبالیست های بسیار خوبی دارد. باید توپ را در اختیار داشته باشیم در حالی که می دانیم بنفیکا در لیگ پرتغال همیشه روی مالکیت توپ اصرار دارد. مربی شان ژرژ ژسوس بسیار باتحربه است و تیمی کاملا انعطاف پذیر هستند.»

 

ناگلزمان در مورد قضیه دادگاه لوکاس هرناندز و احتمال زندانی شدن او گفت:« اگر اتفاق غیرمعمولی رخ دهد، با او صحبت خواهم کرد ولی الان خبری در این رابطه ندارم. او خوب تمرین کرده بود و تا به اینجا هم بازی های خوبی از او دیده ایم. مطمئنم لوکاس فردا نیز نمایش خوبی خواهد داشت چرا که یک فوتبالیست حرفه ای است و می تواند این شرایط را مدیریت کند.»

 

 

1655046

 

 

بایرن فراتر از بوندسلیگا:« خوب است همیشه بدون شکایت برای موفقیت تلاش کرد. قبلا برابر بایرن قرار گرفته ام و همه سعیم این بود تا این تیم را متوقف کنم و حالا سرمربی بایرن هستم و خوشحالم که تیمی شاد و تشنه موفقیت در اختیار دارم.»

 

احتمال قهرمانی بایرن در 10 سال پیش رو:« همه تیم های اروپا وقتی برابر بایرن قرار می گیرند، تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نمایش شان را ارائه دهند. از نظر من بله، می توان تصور کرد که بایرن در 10 سال پیش رو یک بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شود.»

 

 

1650526

 

 

وضعیت بازیکنان:« لئون گورتزکا سرماخوردگی دارد. آلفونسو دیویس مشکلی در بازی با لورکوزن برایش رخ نداد و در دسترس است؛ با این حال به او دو سه روز استراحت داده ام چون بازی های فشرده ای در ادامه خواهیم داشت.»

 

درخواست پاوارد برای بازی در پست مدافع میانی:« از نظر من خوب است که بازیکن نظرش را بگوید. مهمتر از هر چیزی این است که در میدان باشد و بازی کند. واقعا مهم نیست در کدام پست به میدان می رود. پاوارد خوب تمرین کرده و فردا در ترکیب خواهد بود. خوشبینم مثل همیشه خوب بازی کند.»

 

دیدگاه‌ها