کد خبر : 1786566 | 27 مهر 1400 ساعت 20:41 | 40.1K بازدید | 4 دیدگاه

رونمایی از سه گزینه اصلی سرمربیگری نیوکاسل

تایمز از سه گزینه اصلی سران نیوکاسل برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم رونمایی کرد.

رونمایی از سه گزینه اصلی سرمربیگری نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، خرید نیوکاسل توسط صندوق سرمایه گذاری و پس انداز ایالت عربستان سعودی، گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با سیاست‌های نقل و انتقالاتی و ورزشی این باشگاه مطرح شده است. صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی تقریباً دو سالی قصد خرید این باشگاه انگلیسی را داشت اما تا چند هفته پیش مجوز آن صادر نشد اما بالاخره این اتفاق نهایی شد.

 

همانطور که گفته شد نیوکاسل حالا به یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالات فوتبال اروپا تبدیل شده است و به نظر می‌رسد که سران جدید این باشگاه قصد دارند با تقویت خود در تمام زمینه ها این تیم را به یکی از مدعیان لیگ برتر انگلیس و حتی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کنند؛ در واقع به نظر می رسد که حالا نیوکاسل نیز راه تیم‌هایی نظیر منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در پیش گرفته است.

 

 

1580694

 

 

یکی از مهم ترین مسائل در مورد نیوکاسل به نیمکت این تیم برمی‌گردد. مسئله واضح این است که قطعاً استیو بروس به کار خود در این تیم ادامه نخواهد داد و سران جدید نیوکاسل به دنبال یک سرمربی نام آشنا و سطح بالا برای تیم شان هستند. از طرفی طی روزهای گذشته شایعات زیادی در این زمینه مطرح شده اما حالا تایمز از سه گزینه اصلی مسئولان نیوکاسل برای برعهده گرفتن هدایت این باشگاه راهنمایی کرده و مدعی شده که اونای امری، استیون جرارد و روبرتو مارتینز در صدر لیست آنها قرار دارند.

 

 

1649478

دیدگاه‌ها