کد خبر : 1786583 | 27 مهر 1400 ساعت 21:29 | 25.6K بازدید | 4 دیدگاه

شجاعی، بهترین بازیکن بازی نساجی - فجرسپاسی؛

بازگشت رویایی کاپیتان سابق تیم ملی به لیگ برتر

هافبک باتجربه و خلاق تیم فوتبال نساجی در اولین تجربه رسمی خود در این تیم توانست نمایشی درخشان را از خود به جای بگذارد و بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

به گزارش "ورزش سه" مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در ماه‌های گذشته جزو لیست دعوت‌شدگان از سوی اسکوچیچ به اردوی ملی نیست، به نظر می‌رسد هدف‌گذاری کرده تا بار دیگر در 37 سالگی پیراهن تیم ملی را بپوشد؛ او یکی از ویژه‌ترین نقل و انتقالات تابستانی را رقم زد و تصمیم گرفت پیراهن نساجی را برای لیگ بیست و یکم به تن کند، امروز برای نخستین‌بار به صورت رسمی در ترکیب تیم قائمشهری به میدان رفت.

 

شجاعی در اولین تجربه رسمی پوشیدن پیراهن نساجی توانست توانایی بالای خود در میانه زمین به عنوان یک هافبک خلاق و بازیساز را نشان بدهد و بارها با پاس‌های کلیدی خود برای مدافعان فجرسپاسی دردسرساز شد.

 

 

1655693

 

 

کاپیتان نساجی که 89 دقیقه برای تیمش به میدان رفت، در نیمه نخست و روی گل سه امتیازی شاگردان الهامی هم اثرگذار بود و توانست با حرکت زیبای خود، خطای منجر به گل نساجی را متحمل شود تا این‌چنین روی پیروزی تیمش نقش‌آفرینی کند.

 

براساس آمار یازده، مسعود شجاعی با ثبت 60 پاس، 6 دریبل، 3 تکل، 7 خطای متحمل شده و حضوری پررنگ در میانه زمین، با کسب نمره 7.9 به عنوان بهترین بازیکن مسابقه نساجی - فجرسپاسی معرفی شد.

 

1655783

دیدگاه‌ها