کد خبر : 1786633 | 28 مهر 1400 ساعت 00:40 | 48.5K بازدید | 11 دیدگاه

مهدی با پاس گل، زهر خودش را ریخت!

شبی که قرار نبود طارمی گل بزند (عکس)

ملی پوش ایرانی پورتو با وجود اینکه در بازی امشب گلزنی نکرد اما سازنده تک گل تیمش بود.

شبی که قرار نبود طارمی گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پورتو موفق شد حریف قدرتمند خود در شب سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با یک گل شکست دهد. میلان در این دیدار روی گلی که پاس آن را مهدی طارمی داد، مغلوب پورتو شد تا ملی پوش ایرانی پورتو در این دیدار هم نقش مهمی در موفقیت تیمش ایفا کند.

 

مهدی طارمی پیش از ساختن گل تیم پورتو چند موقعیت گلزنی خوب هم داشت اما با بدشانسی و کم دقتی نتوانست دروازه میلان را باز کند. اگر کمی دقت و بخت چاشنی کار طارمی در بازی امشب می شد، قطعا نام میلان هم به لیست تیم های بزرگی چون لیورپول و چلسی که دروازه خود را مقابل ستاره ایرانی پورتو باز شده دیده بودند وارد می شد.

 

 

1655933

 

جدی ترین صحنه را در اوایل نیمه دوم شاهد بودیم جایی که مهدی طارمی با یک توپ گیری هوشمندانه خود را به نزدیکی های محوطه جریمه رساند و پس از یک حرکت در عرض و رد شدن از مدافعان میلان ضربه زمینی و خطرناکی را با پای چپ به زاویه مخالف زد. دروازه بان میلان در تلاش برای مهار این توپ ناموفق بود اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

 

1655934

 

 

ستاره ایرانی خط حمله پورتو در نیمه اول هم چند باری دروازه حریف را تهدید کرد. مهمترین موقعیتی که طارمی روی دروازه میلان در 45 دقیقه اول خلق کرد شوت والی او با بیرون پا بود؛ مهدی در این صحنه با آرامش خاصی توپ را در داخل محوطه جریمه کنترل کرد و سپس به آن ضربه زد اما کاتی که به توپ داد به قدر کافی نبود و ضربه اش از کنار دروازه راهی اوت شد. او موقعیت های دیگری هم در این نیمه داشت که از جمله آن می توانیم به ضربه بی دقت این بازیکن پس از یک و دوی زیبایش به سمت دروازه اشاره کرد.

 

 

1655935

 

 

مهدی طارمی با وجود اینکه نتوانست در بازی با میلان گلی وارد دروازه حریف کند اما سرانجام تاثیر خود را گذاشته و زمینه ساز تک گل پورتو شد. او با هوشیاری هر چه تمام تر در داخل محوطه جریمه توپ را برای هم تیمی اش کاشت تا او دروازه میلان را باز کند؛ با همین تک گل بود که پورتو از سد میلان گذشت.

دیدگاه‌ها