کد خبر : 1786648 | 28 مهر 1400 ساعت 01:42 | 75.4K بازدید | 14 دیدگاه

پیروزی کثیفی بود؛

کلوپ: نه کار من درست بود، نه رفتار سیمئونه!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد دفعه بعد با دیگو سیمئونه دست خواهد داد.

کلوپ: نه کار من درست بود، نه رفتار سیمئونه!

به گزارش "ورزش سه"، جنگ لفظی یورگن کلوپ با دیگو سیمئونه پیش از دیدار امشب آغاز شده بود و سرمربی اتلتیکومادرید در پایان بازی و بعد از شکست تیمش تمایلی به دست دادن با کلوپ نشان نداده و خیلی سریع راهی رختکن شد. یورگن کلوپ اما اعتراف کرد هر دو نفر در شرایطی هیجانی قرار داشته اند و دفعه بعد او با دیگو سیمئونه حتما دست خواهد داد.

 

یورگن کلوپ گفت: "من می خواستم با دیگو سیمئونه دست بدهم، اما او علاقه ای به انجام این کار نداشت. عکس العمل او که قطعا درست نبود، اما کار من نیز خوب نیست و هر دوی ما در شرایطی احساسی قرار داشتیم. وقتی دفعه بعد سیمئونه را ببینم حتما با هم دست می دهیم.

 

1644705

 

بازی دشواری بود و صادقانه بگویم سبک کسب پیروزی برای من مهم نبود، زیرا کثیف ترین بردها همیشه مهم ترین ها هستند. وقتی چنین تیم هایی با هم مواجه می شوند، بازی هایی دراماتیک و احساسی شکل می گیرد، زیرا دو گروه مبارز به مصاف یکدیگر رفته اند و کسب سه امتیاز در چنین شرایطی واقعا دستاورد بزرگی است.

 

من پاپ فوتبال نیستم، بعضی چیزها را دوست دارم و به برخی موارد علاقمند نیستم، اما من به اتلتیکومادرید احترام می گذارم و چرا باید سبک بازی آنها تغییر کند؟ ما انتظار چنین دیداری را داشتیم. ما در دقایق ابتدایی به طرز فوق العاده ای خوب عمل کرده، دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم.

 

پنالتی ما کاملا درست بود، اما تصور نمی کنم صحنه ای که داور تصمیم خود را عوض کرد باید برای اتلتیکومادرید پنالتی اعلام می شد، اما حقیقتا باید بگویم تصور نمی کردم داور تصمیم خود را بعد از بازبینی صحنه عوض کند. اخراج آنتوان گریزمان نیز واقعا بدشانسی حریف بود، اما داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

 

دیدگاه‌ها