کد خبر : 1786664 | 28 مهر 1400 ساعت 09:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: شکست برابر پورتو بدترین عملکرد میلان بود

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، از عملکرد هم تیمی‌هایش در جریان شکست برابر پورتو ابراز نارضایتی کرد.

زلاتان: شکست برابر پورتو بدترین عملکرد میلان بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و پورتو شب گذشته سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل جاری را برگزار کردند و در نهایت این یاران مهدی طارمی بودند که موفق شدند با یک گل از سد حریف عبور کنند.

این سومین شکست پیاپی میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که با تک گل لوییس دیاز به دست آمد و مهدی طارمی نیز پاس این گل را برای هم تیمی خود ارسال کرد.

ابراهیموویچ که پس از مدت‌ها دوری از میادین شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 58 به جای اولیویه ژیرو وارد زمین شده بود، درباره شرایط بازی به مدیاست گفت:« این بدترین عملکرد ما در سه بازی مرحله گروهی بود و بنابراین ما شایسته دریافت هیچ امتیازی نبودیم. گاهی می‌توانید بد بازی کنید اما باز هم با امتیاز به خانه بروید و این بازی بد اهمیتی ندارد.»

 

1656000

 

این بازیکن سابق تیم ملی سوئد ادامه داد:« ما باید به خاطر داشته باشیم که این اولین تجربه حضوردر لیگ قهرمانان برای بسیاری از بازیکنان ماست و آنها نیاز دارند رشد کنند. می‌توانید ببینید که در سری A آنها تجربه بیشتری دارند، نبض بازی را در دست می‌گیرند و به خوبی لیگ را می‌شناسند. آنها در لیگ قهرمانان نیز پس از هر بازی رشد می‌کنند.»

میلان مصدومانی زیادی در این بازی داشت و بازیکنانی چون تئو هرناندز، براهیم دیاز و فرانک کسیه محروم نتوانستند آنها را همراهی کنند. ابراهیموویچ در این باره اظهار داشت:« ما بازیکنانی را دراختیار نداشتیم اما فوتبال همین است. من به تازگی برگشتم و خوشحالم که بازی کردم اما نیاز به دقایق بیشتری دارم تا آماده شوم. سه بازی دیگر باقی مانده است. ما فصل گذشته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جنگیدیم، بنابراین تا جایی که ممکن باشد به این رقابت ادامه خواهیم داد. من اطمینان دارم که پیروزی دور از دسترس نیست.»

دیدگاه‌ها