کد خبر : 1786689 | 28 مهر 1400 ساعت 10:57 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: کلوپ استاد صحبت‌های بین دو نیمه است

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، پس از پیروزی برابر اتلتیکو به تمجید از نقش یورگن کلوپ در این برد پرداخت.

آلیسون: کلوپ استاد صحبت‌های بین دو نیمه است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول بازی برابر اتلتیکو طوفانی ظاهر شد و توانست خیلی زود با دو گل از حریف پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و تیم سیمئونه نیز خیلی زود به خود آمد تا با دو گلی که توسط آنتوان گریزمان به ثمر رساند، بازنده به رختکن نرود.

اما در نیمه دوم و پس از اخراج گریزمان شرایط فرق کرد و محمد صلاح توانست ضربه پنالتی را که پس از خطا روی دیگو  ژوتا اعلام شده بود به گل تبدیل کند تا لیورپول برنده این بازی لقب بگیرد.

کلوپ بار دیگر در بین دو نیمه سخنرانی انگیزشی قابل توجهی را برای بازیکنانش در رختکن انجام داده است. آلیسون پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« کلوپ استاد گفتن نکات درست در زمان درست است. او نکات درست را در بین دو نیمه به ما گفت. ما می‌توانستیم موقعیت‌های بسیاری را در برابر یک تیم 10 نفره ایجاد کنیم اما وقتی تیمی اتوبوس پارک می‌کند، انجام چنین کاری هم سخت است.»

 

1656024

 

آلیسون در پایان این بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. لیورپول در طول این بازی حدود 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما باز هم در بسیاری از لحظات از سوی حریف تحت فشار قرار داده می‌شد.

در دقایق پایانی بازی نیز صحنه خطایی از سوی لیورپول بر روی بازیکن اتلتیکو مادرید بسیار بحث برانگیز شد و کمک داور ویدیویی از دنیل زیبرت، داور وسط، خواست که این صحنه را روی نمایشگر کنار زمین بررسی کند اما او در نهایت به این نتیجه رسید که خطایی رخ نداده و نیاز به اعلام پنالتی به سود تیم میزبان نیست.

دیدگاه‌ها