کد خبر : 1786705 | 28 مهر 1400 ساعت 11:33 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

از تو عصبانی هستم، نه سیمئونه

عصبانیت کلوپ از خبرنگار: من احمق نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مصاحبه پس از بازی برابر اتلتیکو مادرید را به دلیل عصبانیت از یکی از خبرنگاران ترک کرد.

عصبانیت کلوپ از خبرنگار: من احمق نیستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-3 در سومین دیدار از مرحله گرهی رقابت‌های لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد.

دیه‌گ سیمئونه پس از سوت پایان بازی بدون این که به کلوپ دست بدهد به سوی تونل رفت تا راهی رختکن شود و به نظر می‌رسید که این مربی آلمانی چندان از این رفتار خوشش نیامده و این موضوع را در واکنشی که به سیمئونه داشت نیز نشان داد.

با این حال یکی از خبرنگاران اسپانیایی در جریان مصاحبه پس از بازی با تاکید روی این موضوع کلوپ از رفتار سرمربی اتلتیکو بسیار عصبانی شده باعث ناراحتی او شد. کلوپ اصرار داشت که به هیچ وجه عصبانی نشده و این تلاش خبرنگار است تا بتواند داستانی از این موضوع دربیاورد.

 

1655950

 

این مربی آلمانی گفت:« چرا من عصبانی بودم؟ من همچین احمقی نیستم که تو بتونی این سوال‌ها را ازم بپرسی. من به هیچ وجه عصبانی نبودم. من متوجه می‌شوم که تو تلاش می‌کنی تا داستانی از این اتفاق درست کنی اما من می‌خواستم با او دست بدهم، این او بود که علاقه‌ای به انجام این کار نداشت.»

کلوپ پس از این اضافه کرد:« در آن لحظه می‌تونستم این رفتار را درک کنم که چرا او به سوی رختکن دوید. او احساساتی است، من مثل او احساساتی هستم و تو آدم خوبی نیستی چون فقط به فکر نوشتن داستان از این اتفاقی. تو میگی من عصبانی بودم، من کی عصبانی بودم؟ حالا از این سوالاتی که تو مطرح کردی عصبانی هستم، بسه.»

پس از مطرح کردن این صحبت‌ها بود که کلوپ تصمیم گرفت به سوالات دیگری پاسخ نداده و محل مصاحبه را ترک کند.

واکنش سیمئونه به سرمربی لیورپول در پایان بازی واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت اما این مربی آرژانتینی نیز در کنفرانس خبری خود مدعی شد که رابطه خوبی با کلوپ دارد و صرفا این ایده که پس از سوت پایان بازی بخواهد با مربی حریف دست بدهد چندان به مذاقش خوش نمی‌آید.

 

1655973

 

سیمئونه همچنین در ادامه مدعی شد که برای رفع کدورت احتمالی، در بازی بعدی حتما رفتار گرمی را با کلوپ خواهد داشت تا رسانه‌ها دست از شایعه‌سازی بردارند.

اتلتیکو مادرید با قبول شکست در دیدار شب گذشته، حالا با تنها چهار امتیاز از سه بازی در رده دوم قرار دارد و پورتو نیز با همین تعداد امتیاز اما با تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول گروه بی جای گرفته است.

دیدگاه‌ها