کد خبر : 1786713 | 28 مهر 1400 ساعت 12:53 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

اگر کیمیش جای ما بود بسیار عصبانی می‌شد

کنایه سرمربی دورتموند به بازیکنان بی‌تفاوتش!

مارکو روزه، سرمربی دورتموند، پس از شکست سنگین شب گذشته برابر آژاکس به مقایسه بازیکنانش با بازیکنان بایرن مونیخ پرداخت.

کنایه سرمربی دورتموند به بازیکنان بی‌تفاوتش!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در آمستردام به مصاف آژاکس رفت و با قبول نتیجه 0-4، سنگین‌ترین شکستش در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان را رقم زد. 


روزه پس از سوت پایان بازی در آغاز صحبت‌هایش با آمازون پرایم ویدیو گفت که این تیم کار را بد شروع نکرده و در واقع خیلی هم خوب کار کرده است. اما اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. 


این مربی در ادامه اضافه کرد:« ما فقط با دو گل از حریف عقب افتاده بودیم اما زبان بدن بازیکنان طوری بود که انگار نتیجه بازی از همان موقع 0-4 است و ما کاملا بازی را از دست دادیم.»


صحبت‌های روزه به همین جا ختم نشد و او در ادامه مقایسه‌ای بین عملکرد بازیکنان دورتموند و بازیکنان بایرن انجام داد:«  وقتی 0-2 عقب هستید، نباید به هیچ وجه راضی باشید. اگر جاشوا کیمیش در زمین بود چنین واکنشی نداشت، او بسیار عصبانی می‌شد. این تفاوت ماست، در بایرن با کسب چنین نتیجه‌ای همه عصبانی شده و برای پیروزی تلاش می‌کنند. سوال اینجاست: چطور چنین چیزی را می‌پذیرید؟ چطور واکنش نشان می‌دهید؟»


بعید است که پاسخ بازیکنان دورتموند به این سوالات برای روزه قانع‌کننده بوده باشد. با این حال او اجازه نداد بحثی درباره عملکرد بازیکنان مهمش در تیم شکل بگیرد. این مربی اظهار داشت:« کاپیتان ما هفته‌هاست که رهبری تیم را برعهده دارد. امروز او اشتباهی داشت. ما چند بازیکن جوان داریم و از گل دوم بود که شرایط برای ما بد شد و آنها به نوعی شکست را پذیرفتند. ما در دورتموند باید روی این موضوع کار کنیم.»

دیدگاه‌ها